کد خبر: ۱۰۷۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸ 06 October 2015
در نشستی با حضور معاون اتاق بازرگانی جمهوری کرواسی و رئیس اتاق بازرگانی استان البرز‌، کرواسی برای حضور در طرح‌های اقتصادی و عمرانی این استان اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ایوان اشکوریچ عصر امروز طی نشست با رئیس اتاق بازرگانی البرز اظهار کرد: فعالان اقتصادی جمهوری کرواسی تمایل زیادی برای مشارکت داشتن در طرح‌های مختلف اقتصادی و تجاری و عمرانی ایران دارند.

وی با بیان اینکه در مرحله اول 10 میلیون دلار سرمایه‌گذاری انجام می‌شود افزود: این میزان سرمایه‌گذاری اولیه در زمینه تجارت و از جمله واردات و صادرات با ایران در نظر گرفته شده است.

معاون اتاق بازرگانی جمهوری کرواسی در ادامه سخنان خود بر تبادل دانش در بین دانشگاه‌های دو کشور نیز تأکید کرد و افزود: در خصوص تبادل دانش نیز بین دو کشور استقبال خوبی خواهیم کرد.

در ادامه این نشست رحیم بنامولایی رئیس اتاق بازرگانی البرز نیز ضمن استقبال از مشارکت این کشور برای حضور در طرح‌های عمرانی و اقتصادی این استان گفت: استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی در زمینه صنعت است لذا توجه به این بخش و ارتقای توان بخش صنعت می‌تواند اقتصاد کشور را به رشد بیشتری برساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار