مدیر کل امور اقتصادی و بین امللی استانداری اردبیل گفت:
عزیزی تصریح کرد: در شرایط آرمانی نیستیم و تمام انتظارات نباید به دولت وصل شود و بزرگترین مشکل ما این است که فارغ التحصیل هم خودش را به دولت وصل می کند و سیستم آموزشی ما نمی تواند توانایی در فارغ التحصیلان ایجاد نماید اثبات توانایی فارغ التحصیلان برای کار در مزرعه و تولید یکی از مشکلات اصلی می باشد.
کد خبر: ۱۰۷۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷ 07 October 2015
مدیر کل امور اقتصادی و بین المللی استانداری اردبیل اعلام کرد: امورات تصدی گری در بخش کشاورزی و منابع طبیعی دستگاه های اجرایی به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی واگذار می گردد.

به گزارش تابناک اردبیل، ارژنگ عزیزی مدیر کل امور اقتصادی و امور بین الملل استانداری اردبیل در جلسه مورخه 94/7/11 شورای استانی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل حضور یافت و در جریان انجام امورات آموزشی، اشتغال، صدور مجوزهای کشاورزی و رتبه بندی اعضاء قرار گرفت.

دراین جلسه مهندس معرفت آذری رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل گزارشی از تعداد اعضای بیکاری 3300 نفر و دانش آموختگان کشاورزی و منابع طبیعی را اعلام و رقابت دستگاه های اجرایی در ارائه خدمات به کشاورزان و تولیدکنندگان، عدم همکاری دستگاه های اجرایی در برون سپاری امورات تصدی گری و عدم پذیرش رتبه بندی این سازمان توسط استانداری ارائه و همچنین تعدادی از اعضاء نقطه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه نمودند.

در ادامه این جلسه، عزیزی مدیر کل امور اقتصادی و بین امللی استانداری اردبیل گفت: در شرایط آرمانی نیستیم و تمام انتظارات نباید به دولت وصل شود و بزرگترین مشکل ما این است که فارغ التحصیل هم خودش را به دولت وصل می کند و سیستم آموزشی ما نمی تواند توانایی در فارغ التحصیلان ایجاد نماید اثبات توانایی فارغ التحصیلان برای کار در مزرعه و تولید یکی از مشکلات اصلی می باشد.
عزیزی ادامه داد: در کشت و صنعت مغان ظرفیت های خوبی برای پرواربندی و باغات میوه وجود دارد و در شهرستان های گرمی و بیله سوار و پارس آباد اگر فارغ التحصیل بیکار وجود داشته باشد خودشان مسئول هستند.

وی در پایان، کوچک سازی دستگاه های اجرایی و واگذاری امورات تصدی گری دستگاه های اجرایی در بخش کشاورزی به سازمان نظام مهندسی کشاورزی را لازم و ضروری دانست و برای  پیگیری این موضوع در استانداری نیز تأکید کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار