با حضور وزیر علوم از دانشگاه مازندران به عنوان تنها دانشگاه برگزیده در توسعه مراکز هدایت شغلی و کاریابی تخصصی تقدیر شد. یادآور می‌شود لوح تقدیر این افتخار توسط وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تقدیم دکتر حشمت‌اله علی‌نژاد رییس دانشگاه مازندران شد
کد خبر: ۱۰۸۲۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲ 17 December 2022

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی دانشگاه مازندران، در بیست‌و‌هشتمین نشست مدیران ارتباط با صنعت دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور که در روز دوشنبه ۲۱ آذرماه با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، معاونان و مدیران پژوهش وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، برگزیدگان حوزه ارتباط با صنعت و جامعه در بخش‌های مختلف اعم از دستگاه‌های اجرایی برتر، دانشگاه‌ها و مجریان و کارفرمایان برتر، رساله‌ها و پایان نامه‌های برتر تقاضامحور و دانشگاه‌های برتر در حوزه مهارت افزایی معرفی و تقدیر شدند. 

تقدیر از دانشگاه مازندران به عنوان تنها دانشگاه برگزیده در توسعه مراکز هدایت شغلی و کاریابی تخصصی کشور  

بر اساس این گزارش، از دانشگاه مازندران به عنوان تنها دانشگاه برگزیده در توسعه مراکز هدایت شغلی و کاریابی تخصصی تقدیر شد. یادآور می‌شود لوح تقدیر این افتخار توسط وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تقدیم دکتر حشمت‌اله علی‌نژاد رییس دانشگاه مازندران شد.

در ادامه این مراسم، مجریان و کارفرمایان طرح‌های صنعتی برگزیده، ایده‌های برتر چهارمین رویداد الگوها و راهکارهای نوین در ارتباط با دانشگاه و صنعت معرفی و همچنین از هفت پایان‌نامه و رساله تقاضامحور برگزیده تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار