معاون سیاسی استاندار همدان:
معاون سیاسی استاندار همدان تاکید کرد: برنامه‌های سالگرد شهادت سردار سلیمانی مردم محور برگزار شود.
کد خبر: ۱۰۸۴۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶ 26 December 2022

«رضانیا» با تاکید بر اینکه روح قالب در برنامه‌ها باید مردم باشند، گفت: قرار نیست در برنامه‌ها فقط یک عده خاصی شرکت کنند، در برنامه‌ها باید امید و اعتماد مردم به نظام بیشتر شود.

به گزارش تابناک همدان، «حسن رضانیا» معاون سیاسی استاندار همدان امروز (دوشنبه) در جلسه جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته جهانی «مقاومت» در استان همدان با اشاره به اینکه امسال شعار بزرگداشت سومین سالگرد شهید سلیمانی «جان‌ فدا» است، اظهار داشت: سردار شهید سلیمانی در وصیت‌نامه خود اشاره می‌کند که جان من هزاران بار فدای این ملت، این شعار درست نامگذاری شده  و در آن مردم نشانه گرفته شده‌اند.

وی افزود: در شرایط و موقعیتی که در آن قرار داریم، دشمن به دنبال آن بود که با یک جنگ رسانه‌ای ملت را از نظام جدا کند و امسال ضروری است این شعار را به عنوان  یک رویکرد به همه برنامه‌ها انتقال دهید.

رضانیا با تاکید بر اینکه روح قالب در برنامه‌ها باید مردم باشند، گفت: قرار نیست در برنامه‌ها فقط یک عده خاصی شرکت کنند، در برنامه‌ها باید امید و اعتماد مردم به نظام بیشتر شود.

وی عنوان کرد: هر دستگاهی با هر کارکردی که دارد با توجه به شعار «جان‌ فدا» باید اقداماتی انجام دهد، برنامه‌های ثابت برقرار باشد اما هر دستگاهی با عشق و علاقه برنامه‌ای شاخص، اثرگذار و مردم پایه انجام دهد.

معاون سیاسی استاندار همدان با تاکید بر اینکه باید فرصت‌های معنوی را قدر بدانیم، گفت: مردم با هر نگاهی برای تشییع پیکر سردار حضور پیدا کردند و امروز باید برنامه‌های شما مردم پایه باشد چرا که دشمن مردم را نشانه گرفته است.

وی با بیان اینکه به دنبال کسب رتبه کشوری نباشید، گفت:  باید از آن صفای وجودی و پاکی طینت سردار سلیمانی که به دنبال بستر سازی برای ظهور و ایجاد تمدن نوین اسلامی بود الگو بگیریم و باید با این‌ نگاه جلو برویم.

رضانیا با اشاره به اینکه سردار سلیمانی نماد هویت ایرانی و اسلامی ما است، گفت: اگر این نگاه بر ما حاکم شود که هر کدام از ما در تشکیل حکومت عدل الهی نقش افرین هستیم برنامه ها اثرگذار خواهد شد.

وی تصریح کرد: شهدای مقاومت و سرداران ما در جبهه و جنگ هدفشان خدمت به مردم بوده است و هدف شما هم یاید خدمت به خلق باشد، کاری کنید که دشمن بفهمد شهید سلیمانی خطرناک‌تر از حاج قاسم در زمان حیات است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار