ظرفیت‌های اقتصادی استان در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی، ایران اکسپو ۲۰۲۳ با ۲۵ بنگاه اقتصادی در ۱۲ گروه کالا به نمایش گذاشته شد.
کد خبر: ۱۱۰۴۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶ 11 May 2023

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری اصفهان با اشاره به حضور اصفهان در این نمایشگاه با سه رویکرد «تبیین گذشته اصفهان»، «حالِ سرمایه‌گذاری» و «آینده اصفهان» گفت: این ۱۲ گروه کالا‌ها در صنایع مختلف از جمله پتروشیمی، دانش بنیان، تجهیزات پزشکی، ساختمان، لوازم خانگی، صنعت، مواد غذایی و کشاورزی در نمایشگاه عرضه شده بود.

احسان شهیر افزود: تجار خارجی به طور رسمی برای حضور در نمایشگاه دعوت شدند تا با بازدید از محصولات ارائه شده، نسبت به توافق خرید کالا‌ها اقدام کنند، همچنین به صورت BTB نیز با مهمانان و تجار خارجی حاضر در نمایشگاه مذاکره شد.

وی گفت: هیئت‌های مختلف از سراسر جهان در این نمایشگاه حضور داشتند و از توانمندی بیش از ۷۰۰ شرکت صادراتی ایرانی بازدید کردند.

شهیر افزود: برای نخستین بار هریک از استانداری‌های کشور در این نمایشگاه دارای غرفه استانی بودند و به عرضه و معرفی توانمندی‌های صادراتی استان خود پرداختند.
نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۳ (IRAN EXPO ۲۰۲۳) از ۱۷ الی ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد و شامگاه چهارشنبه به کار خود پایان داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار