فرماندار کرج:
ایرانی در ادامه همچنین به فاجعه غمناک منا اشاره کرد و اظهار داشت: در این فاجعه بزرگ 10 تن از همشهریان ما در البرز جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۱۱۰۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴ 12 October 2015
محمدتقی ایرانی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کرج با بیان اینکه ایران تمام تلاش خود را برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان به کار گرفته است، افزود: در این راستا نظام اسلامی ایران در تلاش برای تعامل با تمام دنیا است.

وی در ادامه به بحث توافقات هسته‌ای اشاره کرد و اظهار داشت: اینکه برخی از افراد این مهم را لکه ننگین تاریخ تصور می‌کنند کاملا اشتباه است چرا که برای توافقات هسته‌ای اقدامات دلسوزانه و درستی صورت گرفته است.

فرماندار کرج ادامه داد: برخی از انتقادات درباره توافقات هسته‌ای از روی حب و بغض است که این بحث‌ها اصلا قابل پذیرش نیست.

ایرانی در بخشی دیگر از سخنان خود به نزدیک شدن به زمان انتخابات اشاره کرد و گفت: وحدت و تعامل برای برگزاری انتخاباتی باشکوه یکی از مهمترین نیازهای ما است.

وی تأکید کرد: در این راستا باید در دایره اخلاق حرکت کرده و با اتحاد و تعامل مسیر درستی را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه انتخاب کنیم.

فرماندار کرج در ادامه سخنان خود با اشاره به برخی از سوء مدیریت‌ها در حوزه اقتصاد اشاره کرد و افزود: متأسفانه برخی از سوءمدیریت‌ها سبب شده است که امروز در عرصه اقتصادی، کشور با مشکلات بسیاری مواجه باشد.

ایرانی در ادامه همچنین به فاجعه غمناک منا اشاره کرد و اظهار داشت: در این فاجعه بزرگ 10 تن از همشهریان ما در البرز جان خود را از دست دادند.

وی تأکید کرد: رژیم آل سعود باید پاسخگوی این ناامنی‌ها باشد.

فرماندار کرج در ادامه به نزدیک شدن به ایام عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) اشاره کرد و بیان داشت: بیان واقعیات عاشورا یکی از مهمترین مسائلی است که در برنامه‌های محرم باید مد نظر باشد.

ایرانی افزود: فرهنگ نهضت حسینی و ایستادگی در مقابل ستم باید به درستی در بین مردم نهادینه شود.

وی همچنین با اشاره به تشکیل ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر در ادارات این شهرستان گفت: با تمهیدات اندیشیده شده ستاد امر به معروف و نهی از منکر در ادارات این شهرستان تشکیل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار