مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر ۴۸ هزار و ۵۳۳ خانوار از حمایت این نهاد در طول سال برخوردار هستند.
کد خبر: ۱۱۱۴۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶ 13 July 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، قباد مبشری، گفت: کمیته امداد ۲۲ روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی به منظور حمایت از اقشار نیازمند تأسیس شد و در این مدت خدمات ارزشمندی به نیازمندان ارائه داده است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر ۴۸ هزار و ۵۳۳ خانوار با با جمعیت ۱۱۴ هزار و ۱۰۷ نفر تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند و از خدمات متفاوت این نهاد در سال بهره مند می‌شوند.
مبشری افزود: در سه ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۵۹ میلیارد و ۲۳۲ میلیون تومان کمک معیشت به حساب مددجویان تحت حمایت واریز شده است.
وی با بیان اینکه یکی از خدمات حمایتی کمیته امداد برای مددجویان پرداخت کمک‌های موردی است، گفت: در این خصوص در سه ماهه نخست سال جاری کمک موردی بلاعوض به ۵۸۱ نفر از مددجویان با اعتبار بیش از ۳۵۷ میلیون تومان پرداخت شده است.
مبشری از پرداخت حق بیمه روستائیان و عشایر به تعداد ۱۸۵۵ خانوار با مبلغ بیش از دو میلیارد تومان خبر داد و گفت: ارائه خدمات درمانی بیمه پایه، بیمه تکمیلی مددجویان، هزینه بیماران صعب‌العلاج و خاص، طرح تغذیه کودکان زیر پنج سال و پرداخت حق بیمه مددجویان به سازمان تأمین اجتماعی از دیگر خدمات این نهاد به نیازمندان است.
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار