مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس از جمع آوری اقلام دارویی بلااستفاده مردم برای تامین بخشی از نیاز دارویی مراسم اربعین در کشور عراق خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۷۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰ 31 July 2023

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: حسین درویشی مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس اظهار کرد: هر ساله دارو و خدمات پزشکی برای زائران اربعین حسینی (ع) در کشور عراق توسط جمعیت هلال احمر تامین می‌شود.

او افزود: امسال نیز جمعیت هلال احمر در قالب پویش «مرهم زائر» در صدد است تا با کمک خیران، بخشی از نیاز دارویی این مراسم را تامین کند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس در خصوص شرایط اقلام دارویی اهدایی، تصریح کرد: دارو‌ها باید دارای بسته بندی مناسب، دارای تاریخ انقضا و مصرف و همچنین غیر یخچالی باشند.

درویشی ادامه داد: شرایط دارو‌های اهدایی مطابق با شیوه نامه طرح مرهم زائر اعلام و ابلاغ شده است که مبتنی بر آن، دارو‌ها باید با بسته بندی مناسب و ترجیحا با بسته بندی اولیه کارخانه باشد، دارو‌های یخچالی و دارو‌های دارای شرایط نگهداری در دمای ۱۵ تا ۲۰ درجه نباشد، دارو‌های مایع، نیمه جامد، اسپری‌ها و شیاف‌ها با بسته بندی باز و نیز قرص ها، کپسول ها، پرل‌ها به صورت فله‌ای و باز شده نباشد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: مردم و خیرین نیک اندیش می‌توانند دارو‌های غیراستفاده خود را با شرایط ذکر شده به خانه‌های هلال و شعبه‌های هلال احمر سطح استان تحویل دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار