مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد خواستار آمادگی نیروگاه‌ها برای تولید برق در فصل پاییز و زمستان با توجه به امکان بروز ال‌نینو قوی و احتمال وقوع سرمای شدید و بارش‌های زیاد در کشور شد و گفت: نیروگاه‌های استان ضمن ذخیره سوخت مایع در فصل زمستان لازم است تمهیدات و برنامه‌ریزی دقیقی برای تعمیرات سالیانه خود داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۱۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱ 15 October 2015

به گزارش تابناک یزد،محمدحسن صباغ زادگان در نشست مدیران عامل نیروگاه‌های استان یزد، به تولید حداکثری نیروگاه‌های استان در پیک‌بار تابستان اشاره و ضمن تشکر از همکاری نیروگاه‌های استان در عبور از پیک‌ بار سال 94 این میزان را که در 14 تیرماه ساعت 12 و 25 دقیقه رخ داد؛ 1158 مگاوات اعلام کرد.

وی افزود: با اجرای طرح ذخیره عملیاتی و طرح تعمیرات تعطیلات، 112 مگاوات کاهش بار داشتیم، که از همکاری صنایع استان تشکر می‌کنیم.

صباغ زادگان با اشاره به اجرای دستورالعمل توسعه مولدهای مقیاس کوچک، به‌منظور تمرکززدایی و تسهیل در امر احداث نیروگاه‌های تولید پراکنده، گفت: با تاکید معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در رابطه با جلب مشارکت بخش خصوصی و تعاونی، نسبت به صدور موافقت‌نامه، پروانه احداث و مجوزهای مربوطه و عقد قرارداد  خرید تضمینی برق با متقاضیان احداث نیروگاه‌های مقیاس کوچک، توسط شرکت برق منطقه‌ای یزد در سطح استان انجام می‌شود.

 

این مقام مسئول در صنعت وی در پایان‌بر آمادگی و برنامه‌ریزی نیروگاه‌های جهت مدیریت پیک‌بار تابستان سال 95 از هم‌اکنون تاکید کرد.

ورود نیروگاه‌ها به بورس انرژی، مشکل نقدینگی، مشکلات تامین آب، سوخت مایع و گاز، تامین قطعات نیروگاهی و مشکلات نیروگاه سرو اردکان ازجمله مباحث مطرح‌شده توسط مدیران عامل نیروگاه‌های استان بود که مقرر شد پیگیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار