رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: توجه به تأمین محصولات استراتژیک و تأمین کالاهای اساسی برای رفع نیازمندی‌های جامعه باید بیش از پیش مورد اهتمام جهاد کشاورزی استان اردبیل باشد.
کد خبر: ۱۱۲۰۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵ 15 August 2023

به گزارش تابناک اردبیل و به نقل از خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو شامگاه امروز در دیدار با مدیر کل جهاد کشاورزی استان اردبیل ضمن اشاره به اهمیت و نیازمندی روز افزون جامعه به محصولات حیاتی و استراتژیک اظهار کرد: جهاد کشاورزی به عنوان یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های متولی در این حوزه باید با استفاده از کارشناسان خود به گونه‌ای تخصصی و فنی برنامه‌ریزی داشته باشد تا کاشت و تولید این محصولات از سوی زارعین بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی هم چنین با تشریح اولویت‌های دستگاه قضایی افزود: یکی از مهم‌ترین محور‌های عمل دستگاه قضایی سند تحول قضایی است که در آن سند دار کردن زمین به عنوان یکی از اصلی‌ترین موضوعات مورد تأکید است.

صدور سند تک برگی اراضی کشاورزی نیازمند اقدامات بیشتر است

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: در این خصوص اقدامات شاخصی در استان، و صدور اسناد تک برگی برای اراضی ملی و منابع طبیعی صورت گرفته است و لذا در بحث صدور سند تک برگی برای زمین‌های کشاورزی نیازمند اقدامات مهم‌تر و تلاش بیشتر است.

حجت الاسلام کثیرلو بر لزوم پیوست قانونی در تمامی اقدامات و عملکردها، نظارت بر زیر مجموعه‌ها و رصد عملکرد آنان برای خدمت رسانی مطلوب به مردم، استفاده از ظرفیت‌های فن‌آوری‌ها در تسریع و تسهیل خدمت رسانی به مردم و همکاری و هماهنگی با مجموعه قضایی استان و نیز سایر دستگاه‌ها به منظور پیشبرد پشبرد امور تأکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار