کد خبر: ۱۱۲۰۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷ 17 August 2023

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در حاشیه دیدار عمومی با کارکنان این شرکت که پنجشنبه 26 مرداد برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالگرد آغاز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن، تاکید کرد که صیانت و توسعه سرمایه انسانی سازمان، ضامن آتیه صنعت نفت و در ابعاد کلان تر، کل کشور است که رویکردی به غایت تخصصی بوده و مستلزم مطالعه و کار فراوان است.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، مهندس قباد ناصری با اشاره به اینکه مسائل امروز منابع انسانی شرکت شناسایی شده اند و  اقدامات مهمی جهت رفع موانع و کاستی های هر حوزه در حال پیگیری است، گفت: شنیدن کوچکترین نکات و مسائلی که در یک نگاه "بی تاثیر" قلمداد می شوند، در مواردی مقدمات یک تصمیم بزرگ و اثربخش را فراهم آورده است که این مهم در پی برگزاری همین دیدارها و معاشرت صمیمانه با همکاران محقق می شود.

وی افزود: در چارچوب قوانین و دستورالعمل های وزارت نفت، خواسته های همکاران را پیگیری و در اسرع وقت از سوی مدیریت یا اداره ستادی مربوطه به درخواست کنندگان پاسخ خواهیم داد.

سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون نیز مناسبت 26 مرداد را گرامی داشت و اظهار داشت که جهت تسریع کار، پیگیری مسائل هر یک از کارکنان را بلافاصله پس از جلسه با مدیرعامل شرکت در دستور کار قرار می دهد.

برچسب ها: نفت و گاز مارون
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار