سرپرست بخشداری چابکسر:
کد خبر: ۱۱۲۲۰۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶ 22 August 2023

تابناک/گیلان سرپرست بخشداری چابکسر این شهر را قطب تولید گل و گیاه فضای باز در کشور دانست و عنوان کرد: چابکسر در صادرات گل و گیاه فضای باز برند است و باید آن را به جهان بشناسینیم به گزارش تابناک گیلان.

علی امیدوار امروز در جمع خبرنگاران، جنگ امروز را جنگ نرم و رسانه‌ای دانست و اظهار کرد: دشمن در حوزه رسانه خیلی خوب کار کرده و لذا رسالت خبرگاران در بخش اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی و سواد رسانه‌ای بسیار سنگین است.

او از خبرنگاران خواست گفتمان انقلاب و دستاوردهای دولت سیزدهم را برای مردم تبیین کنند و افزود: دولت با وجود همه تنگناهای اعتباری، محکم و استوار کارها را پیش می‌برد.

سرپرست بخشداری چابکسر با بیان اینکه در هفته دولت امسال پنج پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: بخش چابکسر روستای بدون گاز ندارد. فقط روستای پلط کله‌سر فاقد گاز است که به‌زودی پیمانکار آن اقدام به آغاز عملیات گازرسانی می‌کند.

امیدوار گازرسانی به شهرها و روستاها را یکی از خدمات انقلاب دانست و بیان کرد: گازرسانی به روستای جواهردشت که یکی از مناطق گردشگری پرجاذبه است نیز در دستور کار قرار دارد.

او با اشاره به مصوبه سفر رئیس‌جمهوری برای سنگفرش ورودی جواهردشت یادآور شد: در این بخش بالغ بر یک میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته و کار آغاز شده است.

سرپرست بخشداری چابکسر از رفع مشکل آب روستای قاسم‌آباد با اجرای پروژه آبرسانی کلاچای به چابکسر خبر داد و خاطرنشان کرد: روستای قاسم‌آباد برند شهرستان رودسر بوده و به‌زودی ثبت جهانی می‌شود.

وی چابکسر را قطب تولید گل و گیاه فضای باز در کشور دانست و عنوان کرد: در راستای توسعه صادرات تولیدات این بخش، همایش و نمایشگاه گل و گیاه را در چابکسر برگزار خواهیم کرد.

امیدوار با بیان اینکه گل و گیاه تولیدی این بخش به آسیای میانه و کشورهای حاشیه خلیج فارس و همسایگان خزر صادر می‌شود، تصریح کرد: چابکسر در صادرات گل و گیاه فضای باز برند است و باید آن را به جهان بشناسانیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار