نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی از حضور ۱۸ نماینده کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی در شیراز خبر داد.وی با اشاره به اینکه از این فرصت باید به بهترین شکل ممکن استفاده شود، و همچنین اشاره به درآمد پایین سالانه استان فارس گفت: دو هفته فرصت باقی است که شاخص‌ها مشخص شود زیرا این موارد تأثیر مستقیم بر درآمد سالانه استان دارد.
کد خبر: ۱۱۳۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵ 17 October 2015
تابناک فارس به نقل از مهر:جعفر قادری بعدازظهر شنبه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس، گفت: با برنامه‌ریزی انجام‌شده از چهارشنبه هفته آینده ۱۸ نماینده کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی در شیراز حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: ۹ نفر از کمیسیون تلفیق برنامه و ۹ نفر نیز از کمیسیون تلفیق بودجه حضور دارند.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از این فرصت باید به بهترین شکل ممکن استفاده شود، و همچنین اشاره به درآمد پایین سالانه استان فارس گفت: دو هفته فرصت باقی است که شاخص‌ها مشخص شود زیرا این موارد تأثیر مستقیم بر درآمد سالانه استان دارد.


وی با اشاره به اینکه کمک‌های مردمی باید در کنار کمک‌های دولتی قرار گیرد تأکید کرد: بهداشت و درمان و آموزش‌وپرورش دو بخش اصلی در کمک‌های مردمی هستند اما باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که این کمک‌ها مکملی در کنار دولت باشد و به‌اندازه این کمک مردمی دولت نیز بودجه اختصاص دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار