نماینده اراک خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: فیلترشکن‌ها میلیارد‌ها تومان را در جیب افراد منفعت طلب می‌کند که انتظار است در اسرع وقت، پیام رسان‌های خارجی تعیین‌تکلیف شوند.
کد خبر: ۱۱۳۷۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱ 10 November 2023

به گزارش تابناک مرکزی ،علی اکبر کریمی بعدازظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری استان مرکزی اظهار کرد: این سوال از سوی مردم مطرح می‌شود اگر پیام رسان‌های داخلی پاسخگوی نیاز مردم است چرا از فعالیت پیام رسان‌های خارجی جلوگیری نمی‌شود و اگر این اقدام انجام شده چرا با فیلترشکن کار می‌کند که انتظار است این مهم برای مردم تعیین تکلیف شود.

وی با اشاره به اینکه ساختار‌ها برای صادرات نرم افزار و محصولات آی تی ضعیف است، افزود: انتظار است در حوزه صنعت آی تی و فناوری اطلاعات تلاش بیشتری صورت گیرد.

نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شبکه تلفن‌های ثابت در برخی از روستا‌ها به ویژه روستا‌های بزرگ بلا تکلیف است هر چند منابع مالی برای این مهم در وزارتخانه وجود دارد که امید است تدابیر ویژه‌ای در راستای رفع این مشکل اندیشیده شود.

کریمی افزود: برخی روستا‌ها با فرسودگی شبکه مخابراتی مواجه هستند و سوییچ‌ها نوسازی و پشتیبانی نمی‌شود که نیاز است این مهم تقویت شود.

وی گفت: مردم در برخی روستا‌ها ۱۰ سال گذشته بابت انشعاب تلفن پول پرداخت کرده‌اند، اما هنوز پول مردم بلاتکلیف مانده است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توسعه شبکه فیبر نوری یک هدف خوبی در دولت سیزدهم هدفگذاری شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار