معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:
طاهر شریفی از برگزاری یادواره 1181 شهدای ارتش استان در آبانماه سالجاری دراستان خبرداد و گفت: این یادواره در پنج شهرستان استان از جمله اردبیل، گرمی، پارس آباد، خلخال و مشگین شهر با حضور خانواده های معظم شهدا و مسوولان کشوری و استانی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دراستان برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۴۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱ 18 October 2015
جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان بامحوریت برگزاری یادواره شهدای ارتش باحضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی ذی ربط درسالن شیخ صفی استانداری برگزارشد.
به گزارش تابناک اردبیل، دراین جلسه معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار اردبیل از برگزاری یادواره 1181 شهدای ارتش استان در آبانماه سالجاری دراستان خبرداد و گفت : این یادواره در پنج شهرستان استان از جمله اردبیل ، گرمی ، پارس آباد ، خلخال ومشگین شهر با حضور خانواده های معظم شهدا و مسوولان کشوری و استانی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دراستان برگزارمی شود.

طاهرشریفی افزود: برای هرچه بهتر برگزارشدن این یادواره لازم است دستگاه های ذی ربط و سایر دست اندرکاران امر مشارکت و همکاری مطلوب داشته باشند تا این یادواره در شان و جایگاه والای این شهیدان برگزارشود .

وی با بیان اینکه پاسداری از خون پاک شهیدان در واقع زنده نگهداشتن یاد و نام آنان است، خاطر نشان کرد : یکی از راه های موفقیت در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گسترش وتوسعه برنامه های مربوط به تجلیل از شهیدان و برگزاری یادواره هایی درمناسبت های گوناگون برای این عزیزان است .

معاون سیاسی ، امنیتی واجتماعی استاندار اردبیل برزنده نگهداشتن یاد شهیدان وتجلیل از خانواده های آنان که وارثان اصلی این انقلاب هستند، تاکید کرد وگفت : شهیدان انقلاب اسلامی وهم چنین شهیدان دفاع مقدس حق بزرگی برگردن ما مردم ایران اسلامی دارند و ما انتظار داریم بیش از هر زمان دیگر از این ستارگان فروزان یاد شود.

وی ادامه داد : باتوجه به اهمیت موضوع، باید در شهرستان های اردبیل ، گرمی ، خلخال ، مشگین شهر و پارس آباد، ستاد برگزاری یادواره شهدای ارتش تشکیل و به گونه ای برنامه ریزی شود تا شاهد برگزاری شایسته این یاد واره ماندگار شهدای ارتش در استان باشیم .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار