فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۶۵ درصد سرقت از منازل کرمانشاه توسط ماموران پلیس کشف شده است.
کد خبر: ۱۱۴۳۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴ 16 December 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از پایگاه خبری پلیس مهدی حاجیان در قرارگاه مبارزه با سرقت استان که به ریاست سردار قنبری رئیس پلیس آگاهی فراجا در سالن جلسات دفتر فرماندهی برگزار شد، اظهار کرد: سرقت مغازه، منزل، خودرو، موتورسیکلت، قاپ زنی، اماکن، احشام و محموله در زمره سرقت‌های خشن قرار می گیرند که برخورد با این جرائم و کشف هر چه سریعتر این جرائم جزء اولویت‌های کار پلیس بوده است.

وی افزود: در همین راستا و با تلاش مأموران پلیس آگاهی و مأموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان از ابتدای سال جاری تاکنون ۶٠ درصد این جرائم در مجموع کشف و عمده اموال سرقتی نیز به صاحبان آن‌ها بارگردانده شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه کرمانشاه در کشف برخی جرائم خشن وضعیت بسیار مطلوبی دارد، گفت: به عنوان نمونه از ابتدای سال تا کنون ٩٢ درصد خودروهای سرقت شده به همراه ٩٠ درصد از قاپ زنی‌های صورت گرفته کشف شدند.

وی ادامه داد: با تلاش شبانه روزی همه همکاران ما، ۶٩ درصد سرقت موتورسیکلت و احشام و همچنین ۶۵ درصد سرقت منازلی که اتفاق افتاده منجر به کشف شده است.

وی در عین حال از کاهش ٢٠ درصدی وقوع جرائم خشن در کرمانشاه خبر داد و گفت: این کاهش نتیجه اقدامات پیشگیرانه و اجرای طرح‌های متعددی است که امروز باعث شده مردم استان امنیت را بیشتر از گذشته احساس کنند.

حاجیان در پایان با بیان اینکه رشد فزاینده سرقت ها در استان متوقف و امروز به صفر رسیده است، گفت: به مردم شریف کرمانشاه قول می‌دهیم با همه توان برای منفی شدن نرخ سرقت تا پایان سال تلاش کنیم تا مردم ثمره این تلاش و جدیت مأموران پلیس را ببینند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار