نماینده ولی‌فقیه در مازندران با تأکید بر اینکه احیاء امربه‌معروف و نهی از منکر باید در جامعه جدی گرفته شود، افزود: همه آحاد جامعه برای نهادینه کردن فرهنگ احیاء امربه‌معروف تلاش کنند.
کد خبر: ۱۱۴۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵ 19 October 2015
به گزارش تابناک مازندران آیت‌الله نورالله طبرسی ظهر دوشنبه در مراسم نکوداشت فعالان عرصه امربه‌معروف و نهی از منکر در مجتمع اهل‌بیت ساری با اشاره به قیام امام حسین (ع) در خصوص امربه‌معروف و نهی از منکر، اظهار داشت: تشکیل حکومت اسلامی از طریق امربه‌معروف و نهی از منکر شکل‌گرفته است و جمهوری اسلامی یعنی توحید اجتماعی و همه مسائل زندگی انسان رنگ خدایی داشته است.
امام‌جمعه مرکز استان مازندران در خصوص وظیفه دولت در قبال مردم جامعه، اذعان داشت: دولت مسئول تأمین اقتصاد مردم است و جامعه‌ای را که فقر فراگیرد جامعه اسلامی نیست و این امر موجب کمرنگ شدن ایمان می‌شود.
وی بابیان اینکه فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر یک وظیفه عمومی و همگانی است، گفت: اهمیت امربه‌معروف و نهی از منکر در روایات و احادیث پرداخته‌شده است.
وی از دولت خواستار جدی گرفتن مسائل امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه شد.
آیت‌الله طبرسی بابیان اینکه قمه‌زنی در ایام محرم در جامعه اسلامی یک نوع خرافات است، گفت: دشمن از قمه‌زنی جامعه اسلامی سوءاستفاده می‌کند و عزاداران را به تمسخر می‌گیرد و با ساخت فیلم در این زمینه مسلمانان را زیر سؤال می‌برد.
وی با اعلام اینکه بدحجابی و بی‌حجابی مظهر منکر است، اظهار داشت: بدحجابی و بی‌حجابی در جامعه موجب انحراف جوانان وزنان ولی حضور آمران معروف و ناهیان منکر موجب ایجاد سلامت در جامعه می‌شود.
در این مراسم از ۱۵ فعال در این عرصه تجلیل و قدردانی شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار