استاندار سمنان گفت: تحقق مشارکت قوی و تأمین امنیت برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری اهمیت فراوانی دارد.
کد خبر: ۱۱۴۷۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹ 06 January 2024

به گزارش تابناک سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در نشست تبیینی انتخابات با اعضای شورای هماهنگی بانک‌های استان سمنان در سالن جلسات غدیر استانداری سمنان اظهار کرد: بانک‌های عامل استان در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری و تحقق مشارکت قوی در انتخابات ۱۱ اسفند، افزایش رضایتمندی عموم اقشار مردم از طریق تکریم ارباب‌رجوع را در دستور کار قرار دهند.

وی گفت: تکریم ارباب‌رجوع به معنای واقعی کلمه به این‌گونه است که مراجعان به سیستم بانکی در جای‌جای استان از عملکرد، برخورد و اقدامات انجام‌گرفته توسط بانک‌های عامل استان در بخش‌های مختلف امور بانکی رضایت داشته باشند.

هاشمی ادامه داد: ضرورت دارد تا بانک‌های عامل استان سمنان با توجه به دستاورد‌ها و اقدامات ارزنده صورت‌گرفته در دولت سیزدهم برای استان سمنان، جلسات تبیینی و اقدامات اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی را برای جامعه هدف گسترده خود به‌صورت ویژه برگزار کنند.

وی افزود: استان سمنان طی ۲.۵ سال گذشته و در دولت سیزدهم، در بسیاری از شاخص‌ها توانسته رتبه‌های برتر و جایگاه‌های نخست کشوری را به خود اختصاص دهد و به همین واسطه، ضرورت دارد تا در بحث مشارکت در انتخابات نیز استان سمنان پیشرو و پیشگام باشد.

استاندار سمنان بیان کرد: بانک‌های عامل استان سمنان در راستای عمل به قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، روند پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج را در دستور کار خود داشته باشند.

هاشمی تأکید کرد: رعایت اصلی بی‌طرفی از موارد مورد تأکید ستاد انتخابات استان است که باید به‌صورت ویژه به آن توجه داشته باشیم.

وی عنوان کرد: تحقق مشارکت قوی و تأمین امنیت برای ما در بحث برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری حائز اهمیت فراوانی است.

استاندار سمنان با بیان اینکه بانک‌های استان گستره وسیعی از اقشار مختلف مردم را به‌عنوان مخاطب خود در طول روز دارند، گفت: بانک‌های استان باید بحث تبیین و اطلاع‌رسانی در خصوص برگزاری هر چه بهتر انتخابات و جایگاه و اهمیت تحقق مشارکت حداکثری و قوی را در دستور کار قرار دهند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار