اخیرا شایعاتی در فضای مجازی منتشر می شود مبنی بر تایید صلاحیت مشروط برخی کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی که مسئولین مرتبط در پاسخ به این سوال توضیحاتی ارائه کردند .
کد خبر: ۱۱۴۷۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶ 07 January 2024

اخیرا شایعاتی در فضای مجازی منتشر می شود مبنی بر تایید صلاحیت مشروط برخی کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی که مسئولین مرتبط در پاسخ به این سوال اساسا اصل موضوع مشروطیت را تکذیب کردند .

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد «سید مهدی جوکار»، رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار ایسنا در رابطه با این شایعه گفت: داوطلبی که صلاحیتش تایید می‌شود شرطی ندارد.

وی اظهارکرد: شایعات تایید صلاحیت به شرط تایید مدرک تحصیلی و تغییر حوزه انتخابیه دو داوطلب نمایندگی مجلس دوازدهم در این استان اصلا صحت ندارد و چنین چیزی نیست.

«سید جواد هاشمی مهر»، رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص در گفتگو با خبرنگار ایسنا گفت: چیزی تحت عنوان تایید مشروط در قانون وجود ندارد و تایید صلاحیت این دو نماینده استان به آن‌ها اعلام شد.

وی افزود: تایید صلاحیت مشروط این دو نماینده استان اصلا صحت ندارد و چه شرطی در کار نیست.

گفتنی است که طبق برنامه زمان بندی ستاد انتخابات کشور، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در صبح روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

استان کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی سه حوزه انتخابیه و سه کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار