استاندار سمنان گفت: با توجه به تأکیدات رهبری در خصوص چهار راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت قوی و حداکثری، همه وظیفه داریم تا پای کار انتخابات باشیم.
کد خبر: ۱۱۴۷۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵ 07 January 2024

به گزارش تابناک سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در جلسه تبیینی انتخابات با بانوان شاغل در استانداری سمنان در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری اظهار کرد: بانوان می‌توانند به‌عنوان همسر و مادر در خانواده و یک عضو تأثیرگذار جامعه در خصوص تبیین اهمیت و جایگاه انتخابات و تحقق مشارکت قوی به‌صورت جدی پای کار بوده و نقش‌آفرینی کنند.

وی گفت: تمام موفقیت‌ها و دستاورد‌های به دست آمده حاصل یک کار تیمی و مرهون همدلی، رفاه و صمیمیت بین مجموعه کارکنان استانداری سمنان است.

استاندار سمنان افزود: هیچ شأنی برای خود در استان سمنان به‌جز خدمتگزاری برای مردم قائل نبوده و تمام تلاش خود را به‌منظور ارائه بهترین خدمت‌ها و اقدامات برای مردم استان به کار بستیم.

هاشمی خاطرنشان کرد: امروز با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص چهار راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت قوی و حداکثری، همه ما وظیفه داریم تا پای کار انتخابات باشیم.

وی بیان کرد: به‌منظور تحقق حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی و همچنین تحقق مشارکت قوی در روز انتخابات ۱۱ اسفند، بحث انتخاب همیار مشارکت قوی از بین دانش‌آموزان و نونهالان در دستور کار قرار دارد.

استاندار سمنان گفت: در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص هرچه بهتر برگزاری شدن انتخابات و تحقق مشارکت قوی و حداکثری، هر کدام از ما باید به‌عنوان یک سفیر در راستای اطلاع‌رسانی دستاورد‌ها و اقدامات و همچنین اهمیت و جایگاه انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری تلاش کنیم.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار