سرپرست جدید فرمانداری شهرستان آرادان در حالی امروز منصوب شد که گویا قصه غم‌انگیز انتصاب سرپرستان در این فرمانداری تمامی ندارد.
کد خبر: ۱۱۴۷۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶ 07 January 2024

به گزارش تابناک سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان با صدور ابلاغی، «زکریا رضوانی» را به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان آرادان منصوب کرد. وی تا پیش از این، بخشدار ایوانکی بوده است.

سرپرست جدید فرمانداری شهرستان آرادان در حالی امروز منصوب شد که گویا قصه غم‌انگیز انتصاب سرپرستان در این فرمانداری تمامی ندارد.

بنا بر آمار‌های موجود، در کمتر از یک سال اخیر، این سومین فردی است که فرمانداری آرادان به خود می‌بیند و این‌بار هم وی فعلاً «سرپرست» این مجموعه خواهد بود.

در حکم رضوانی آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و توانمندی جنابعالی به‌موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان آرادان منصوب می‌شوید.

در ادامه می‌خوانیم: امید است با اتکال به خداوند منان، تحت توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و با پیروی از منویات و فرامین مقام معظم رهبری با اهتمام به برنامه‌های دولت مردمی آیت‌الله رئیسی با تأکید بر شاخص‌های عدالت‌محوری، انقلابی‌گری، مردم‌داری، پاکدستی، فسادستیزی، قانون‌مداری و تعامل سازنده با دستگاه‌های اجرایی در انجام وظایف و مأموریت‌های محوله موفق و مؤید باشید.

آیین معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان آرادان هم امروز با حضور امام جمعه آرادان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، اعضای شورای تأمین شهرستان و کارکنان فرمانداری این شهرستان در سالن جلسات شهید سلیمانی آرادان برگزار شد.

در این مراسم، از زحمات و تلاش‌های هشت ماهه محمود قدرتی، سرپرست پیشین فرمانداری آرادان تقدیر و برای رضوانی، سرپرست جدید فرمانداری آرادان آرزوی موفقیت شد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار