معاون مدیریت و برنامه ریزی شیلات کشور
معاون مدیریت و برنامه ریزی شیلات کشور از راه اندازی بازار نوین ویژه تولیدات شیلاتی در گیلان خبر داد و گفت: بخش خصوصی در حوزه شیلات فعالیت کنند.
کد خبر: ۱۱۵۰۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰ 21 January 2024

شهریار رستمی در گفت و گو باخبرنگارتابناک گیلان اظهار کرد: گیلان ظرفیت‌ها و قابلیت‌های خوبی در حوزه تولیدات شیلاتی دارد.

وی با اشاره به قابلیت‌های شهر بندری کیاشهر افزود: بندر کیاشهر با داشتن آبراه متصل به دریای خزر فرصت خوبی برای توسعه فعالیت‌های شیلاتی و آبزی پروری دارد.

معاون برنامه ریزی شیلات کشور از ایجاد سایت پشتیبان قفس‌های دریایی در بندر کیاشهر خبر داد و بیان کرد: ایجاد قفس‌های پرورش ماهی در دریای خزر در بندر کیاشهر می‌تواند منجر به شکوفایی اقتصادی شود.

رستمی از احیای اسکله صیادی در بندر کیاشهر خبر داد و اضافه کرد: برای کاستن بار شناورهای در منطقه بندر انزلی و آستانه اشرفیه اسکله صیادی دوباره احیا می‌شود.

وی توسعه فعالیت‌های گردشگری شیلاتی در گیلان را از برنامه‌های مهم شیلات دانست و افزود: فعالیت‌های گردشگری با پیوست شیلات و آبزی پروری به رونق اقتصادی می‌انجامد.

معاون برنامه ریزی شیلات کشور از راه اندازی بازار نوین ویژه تولیدات شیلاتی در گیلان خبر داد و اضافه کرد: ایجاد بازار بروز، مکانیزه و بهداشتی برای فروش محصولات شیلاتی در گیلان بسیار اهمیت دارد.

رستمی با بیان اینکه بخش خصوصی در حوزه شیلات فعالیت کنند، گفت: بسترهای سرمایه گذاری برای بخش خصوصی در حوزه شیلات و توسعه آبزی پروری فراهم است.

وی با اشاره قابلیت‌های کم نظیر شهر بندری انزلی در بخش شیلات افزود: لایروبی اسکله‌ها در بندر انزلی به جد پیگیری می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار