معاون استاندار تهران:
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران پروژه‌های افتتاح شده در شمیرانات را کاربردی و گره‌گشا برای مر دم دانست و افزود: پروژه‌های امروز به‌گونه‌ای است که مردم بویژه ساکنان منطقه به خوبی از آن‌ها منتفع می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۵۳۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸ 07 February 2024

پروژه‌های شمیرانات کاربردی و گره‌گشا است

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از برنا، قدرت الله شفیقی روز یک‌شنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه پروژه‌های دهه مبارک فجر شمیرانات در جمع خبرنگاران، با بیان این‌که همزمان با ایام الله دهه فجر یک‌هزار و ۴۴ پروژه در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، کشاورزی و تولیدی استان تهران بهره‌برداری می‌شود، ابراز داشت: بحمدالله امروز در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی شاهد افتتاح‌های بسیار خوبی در شمیرانات بودیم.

وی با بیان این‌که امید است به واسطه همت و همکاری همه مسئولان قدم‌های بلندتری در این منطقه برداشته و خادمانی خوب برای مردم باشیم، گفت: شعار دولت سیزدهم نیز بر همین اساس است تا لبخند رضایت بر لب مردم عزیز بیاوریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران ابراز داست: یکی از افتخارات نظام رضایتمندی مردم در حوزه آبادانی کشور است که با یاری خداوند و همت بلند مسؤولان شاهد این هستیم که هر روز شاهد آبادانی بیشتر هستیم.

شفیقی گفت: مفتخر هستیم که اعلام کنیم همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، امسال پروژه‌هایی با ۴۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار در استان تهران افتتاح و یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان طرح جدید نیز کلنگ زنی شده است.

وی با بیان اینکه با پروژه‌های یاد شده خدمت رسانی به مردم بیشتر می‌شود، خاطرنشان کرد: شمیرانات نمونه بارز این خدمت‌رسانی است چرا که پروژه‌هایی که در این شهرستان افتتاح و بهره برداری شد، به‌گونه‌ای است که مردم بویژه ساکنان منطقه به خوبی از آن‌ها منتفع می‌شوند.

معاون استاندار تهران ضمن با بیان این‌که امید است به واسطه همت و همکاری همه مسئولان قدم‌های بلندتری در این منطقه برداشته و خادمانی خوب برای مردم باشیم، تاکید کرد: شعار دولت سیزدهم نیز بر همین اساس است تا لبخند رضایت بر لب مردم عزیز بیاوریم.

پروژه‌های شمیرانات کاربردی و گره‌گشا است

پروژه‌های شمیرانات کاربردی و گره‌گشا است

پروژه‌های شمیرانات کاربردی و گره‌گشا است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار