فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از کشف بیش از ۱۷ هزار قلم انواع مواد محترقه غیرمجاز و توقیف یک دستگاه خودرو در این خصوص خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۷۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷ 07 March 2024

به گزارش تابناک قزوین و بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ کوروش عزیزی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فروش مواد محترقه غیرمجاز در یکی از خیابان‌های شهر تاکستان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفته و بلافاصله عوامل انتظامی این یگان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، وی افزود: پس از حضور مأموران در محل، ۲ نفر با یک دستگاه خودروی سواری در حال فروش مواد محترقه در کنار خیابان بودند که بلافاصله دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان بیان کرد: در بازرسی از خودروی متهمان، ۱۷ هزار و ۱۶۴ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

عزیزی خاطرنشان کرد: با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و تلاش سودجویان بری ثروت‌اندوزی، بیشتر شاهد بروز اتفاقاتی از این دست خواهیم بود، والدین باید نسبت به جوانان و نوجوانان خود مراقبت بیشتری داشته و در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در این خصوص سریعاً مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار