معاون عمرانی وزیر کشور گفت: اولین دوره جایزه شهردار برتر در خراسان رضوی، تجربه‌ای موفق برای تکثیر در سراسر کشور است.
کد خبر: ۱۱۵۸۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴ 14 March 2024

به گزارش تابناک رضوی، مهدی جمالی‌نژاد با اشاره به نقش کلیدی شهرداران در توسعه شهرها اظهار کرد: شهرداران موتور محرکه توسعه شهرها هستند و اگر این پیشران‌ها در مسیر توسعه حرکت خوبی داشته باشند، تمام دستگاه‌های اجرایی شهر و استان نیز به حرکت در می‌آیند.

وی با بیان ماموریت‌های متنوع و متعدد شهرداران گفت: شهرداران بیش از 300 وظیفه در حوزه‌های مختلف دارند و یقیناً تشویق و ترغیب آنها برای انجام هرچه بهتر این وظایف، می‌تواند به تکثیر و تسری این کار در تمام شهرها کمک کند.

جمالی‌نژاد با اشاره به تجربه ابتکاری استان خراسان رضوی در برگزاری اولین دوره جایزه شهردار برتر گفت: «خوشبختانه این استان برای اولین بار در کشور این کار را انجام می‌دهد و اگر این تجربه موفق باشد، می‌توانیم آن را در بین تمام شهرها تکثیر کنیم.

معاون عمرانی وزیر کشور در خصوص ترکیب داوران این دوره از جایزه گفت: خوشبختانه داوران این دوره از دانشگاهیان، متخصصان و افراد باتجربه در حوزه اجرا بودند و تنوع داوران کمک کرد تا شهردارانی در همه حوزه‌ها فعال هستند، انتخاب شوند.

وی با اشاره به نقش تشویق و ترغیب در ارتقای عملکرد شهرداران گفت: این اتفاق میمون و تشویق شهردارانی که خوب کار می‌کنند، انگیزه مضاعفی برای آنها ایجاد می‌کند تا در ادامه کار نیز اقدامات نوآورانه و خلاقانه انجام دهند.

جمالی‌نژاد با بیان برخی از سرفصل‌های مغفول مانده در این دوره از جایزه گفت: در برنامه‌های آتی می‌توانیم به موضوعاتی مانند تکریم ارباب رجوع و نظرسنجی از مردم توجه بیشتری داشته باشیم.

معاون عمرانی وزیر کشور با تأکید بر نقش مردم در ارزیابی عملکرد شهرداران گفت: مردم به دلیل ارتباط چهره به چهره با شهرداران، می‌توانند قضاوت درست‌تری در مورد عملکرد آنها داشته باشند و حضور مردم در نظرسنجی‌ها و معرفی شهرداران، انگیزه آنها را افزایش می‌دهد و انسجام اجتماعی را نیز تقویت می‌کند.

جمالی‌نژاد در پایان گفت: حضور مردم در نظرسنجی‌ها و شناخت بهتر شهرداران، می‌تواند به ارتقای امنیت جامعه و تثبیت امنیت ملی نیز کمک کند.

برچسب ها: شهرداران برتر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار