معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: امروزه نفرت از صهیونیست جهانی شده است، و باید این نکته را مد نظر قرار دهیم که آمریکا شریک جنایت‌های صهیونیست‌ها است.
کد خبر: ۱۱۶۱۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۹ 06 April 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، راهپیمایی روز قدس هرساله در آخرین جمعه ماه رمضان برگزار می‌شود و مردمان به خیابان‌ها آمده و برای دفاع از مردم غزه و محکومیت رژیم صهیونیستی شعار‌هایی با عنوان مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند، این راهپیمایی در بیرجند با حضور گسترده مردم از میدان ابوذر در مسیر خیابان ارتش و خیابان پاسداران به سمت مسجد امام حسین (ع) برگزار شد.

سردار رسول سنایی راد امروز جمعه ۱۷ فروردین در سخنرانی مراسم روز قدس بیرجند اظهار کرد: امسال همزمان با راهپیمایی روز قدس شاهد تشییع جنازه شهدای راه قدس که در جنایت بمباران کنسولگری سفارت ایران در سوریه به شهادت رسیدند، هستیم.

وی بیان کرد: ما در یک جنگ واقعی با صهیونیست هستیم چرا که با بمباران بخش کنسولگری سفارت ایران در سوریه کار احمقانه‌ای انجام دادند و حق پاسخگویی برای ما به وجود آمد.

سنایی راد بیان کرد: سخت افزار صهیونیست‌ها را آمریکایی و برخی کشور‌های اروپایی تأمین کرده، ولی از نظر نیروی انسانی با مشکل رو به رو هستند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: صهیونیست‌ها در یک بن بست واقعی قرار گرفته‌اند، چرا که بعد از ۶ ماه بمباران مستمر غزه به هدف‌های خود نرسیده‌اند.

وی تصریح کرد: با توصیه به مطالعه تاریخ تشکیل رژیم صهیونیستی برخی افراد تصور می‌کنند که فلسطینی‌ها زمین به یهودیان فروخته‌اند در حالی که این موضوع واقعیت ندارد.

سنایی راد بیان کرد: مردم غزه این روز‌ها از نظر تأمین غذا با مشکل رو به رو هستند و حتی بیمارستان‌ها نیز جای امنی محسوب نمی‌شود، ولی همچنان صبور و مقاوم ایستاده‌اند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه امروزه نفرت از صهیونیست جهانی شده است، بیان کرد: باید این نکته را مد نظر قرار دهیم که آمریکا شریک جنایت‌های صهیونیست‌ها است.

وی با بیان اینکه روز قدس نه تنها مسئله اول جهان اسلام بلکه مسئله اول جهان شده است، گفت: در بسیاری از کشور‌های اروپایی تجمع علیه اسرائیل جرم تلقی شده و صهیونیست‌ها فکر می‌کنند با جنایت و توحش به اهداف خود می‌رسند که بر عکس، این اقدامات موجب بی آبرویی آن‌ها شده است.

سنایی راد اظهار کرد: جنایت‌های اسرائیل نقاب از چهره مدعیان تمدن غرب برداشته و پایان این ماجرا‌ها به برکت خون شهیدان شکست صهیونیست است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا یادآور شد: همه آزادگان جهان از مردم غزه و شجاعت رزمندگان حمایت می‌کنند و آرمان قدس صادر شده است.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار