معاون امور اقتصادی استاندار یزد با بیان اینکه هیچ مبلغی از مسئولیت‌های اجتماعی اشکذر در نقاط دیگر هزینه نشده است از افزایش اعتبارات این شهرستان به نسبت دولت قبل خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۱۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۶ 06 April 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمدعلی شاه حسینی معاون امور اقتصادی استاندار یزد که چندین سال به عنوان فرماندار اشکذر فعالیت داشته در نشست خبری خبرنگاران شهرستان اشکذر با استاندار و مدیران استان یزد اظهار داشت: در بحث آلودگی هوا، مطالبه‌ای که از سوی مردم مطرح شده مورد توجه است و در این دولت مصوبه ممنوعیت استقرار صنایع آلاینده در محور مهریز – عقدا انجام شد و در این دولت حتی یک مجوز هم در این محورها صادر نشده است.

وی ادامه داد: مجوز کارخانه شیشه هم در هفت قرارداد در سال 98 صادر شده و با توجه به عدم تمدید مجوز توسط صمت استان، برای تمدید در دولت جدید به کمیسیون ماده 11 ارجاع شد و با مخالفت این کمیسیون هم هیچ مجوز یا تمدیدی صادر نشده و اگر تخلفی هم انجام گرفته وظیفه مدعی العموم است که ورود کرده و با آن برخورد کند.

معاون امور اقتصادی استاندار یزد خاطرنشان کرد: همچنین تنها در چندماه گذشته چندین واحد به دلیل تخلفاتی از جمله رعایت مسائل زیست محیطی مورد برخورد قرار گرفتند و به صورت مستقیم از این واحدها روزانه و شبانه بازدید صورت گرفت.

شاه حسینی در ارتباط با مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن شهرستان گفت: این موضوع را با قاطعیت بیان می‌کنیم که نه تنها هیچ مبلغی از مسئولیت‌های اجتماعی شهرستان اشکذر به دیگر نقاط داده نشده که از مرکز استان هم مسئولیت اجتماعی به سمت اشکذر سوق داده شده است.

وی تصریح کرد: امسال از سوی استاندار یزد ابتکاری انجام شد که در استان یزد نزدیک به سه هزار همت برای ساخت مدارس در استان توسط صنایع بزرگ و مستقر در شهرستان‌ها در نظر گرفته شد و صنایع در نشست‌های متفاوتی دعوت شدند و صنایع قول دادند که مدارسی بسازند و اینطور نیست که بخواهیم بگوییم نیازی به مدرسه نداریم(یکی از افراد حاضر در نشست اعلام کرد که نیازی به ساخت مدرسه در اشکذر نیست و مدارس برای بومی‌ها به تعداد لازم وجود دارد)

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار