سرپرست آموزش و پرورش بویراحمد : برای غلبه بر مشکلات آموزش و پرورش ، به مدیرانی توانا و دانا در همه سطوح نیاز داریم.
کد خبر: ۱۱۶۲۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۵ 09 April 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، صالح داستار در جلسه هم اندیشی مدیران مدارس ، مجتمع ها و راهبران آموزشی وتربیتی مقطع ایتدایی شهرستان بویراحمد ، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و همچنین تبریک پیشاپیش عید فطر گفت: آموزش و پرورش زمینه رشد فکری واخلاقی یک جامعه پویاست. بهترین سرمایه‌ها در اختیار جامعه فرهنگیان است که نقش بسیار پررنگی در دگرگونی جامعه دارند.
داستار با اشاره به لزوم ارتقاء سطح کیفی فرهنگیان افزود : برگزاری کارگاه‌های آموزشی از جمله اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد و برای این مهم تلاش می‌کنیم از ظرفیت‌های بومی به نحو مطلوب استفاده شود.
وی به اهمیت مقطع ابتدایی اشاره کرد و ادامه داد: زیرساخت آموزش و پرورش از این مقطع شکل می‌گیرد و باید در تربیت و آموزش دانش آموزان دقت و تلاش لازم را داشته باشیم.
داستار به وجود برخی مشکلات در اموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: برای غلبه بر این مشکلات نیاز به مدیرانی توانا و داناتری در همه سطوح داریم.

برای غلبه بر مشکلات به مدیران دانا و توانا نیاز داریم

وی به لزوم توجه به برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در مدارس اشاره کرد و گفت: برگزاری نماز جماعت با حضور فرهنگیان در کنار دانش آموزان می‌تواند به ترویج احکام و اصول دین کمک شایانی کند، چون ما به هر جهت مسلمان هستیم و باید در ترویج دین کوشا باشیم.
داستار ادامه داد: اهمیت کار معلم تا جایی است که پرورش حتی یک نفر می‌تواند در آینده تغییری اساسی در یک جامعه ایجاد کند.
وی گفت: مسئولیت یک دارایی نیست بلکه یک بدهکاری است و ما باید در قبال وظیفه‌ای که بر عهده داریم، مسئولیت پذیر باشیم و از این فرصت‌ها برای اقتصاد، اشتغال و فرهنگ این کشور گام برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار