معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به عملیات اجرایی پل جدید انجیرلو در محور گرمی - بیله‌سوار، بر رصد و پیگیری مستمر اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و فرمانداری‌ها برای تکمیل به‌موقع این پل تا ۳ ماه آینده تأکید کرد.
کد خبر: ۱۱۶۲۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۶ 16 April 2024

به گزارش تابناک اردبیل، سیدکمال‌الدین میرجعفریان در بازدید از اجرای پل جدید انجیرلو، بیان کرد: با توجه به تخریب پل انجیرلو در محور گرمی - بیله‌سوار طی سیل سال گذشته، عملیات اجرایی پل جدید بلافاصله با ایجاد پل موقت کنارگذر آغاز شد.

وی با اشاره به بازدید‌های میدانی از این پروژه، افزود: این پل دارای سازه خاصی است که هم‌اکنون فونداسیون به پایان رسیده و بخشی از بتن‌ریزی هم انجام شده و تیر‌های عرشه نیز به محل پروژه انتقال یافته است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری اردبیل، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد: بر اساس اعلام اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل، اجرای پل انجیرلو ظرف ۳ ماه آینده به پایان می‌رسد و این پل زیر بار ترافیک می‌رود.

میرجعفریان تصریح کرد: لازم است اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل و فرمانداری‌ها با رصد و پیگیری مستمر اجرای این پروژه، در تکمیل به‌موقع آن اهتمام داشته باشند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار