مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: موشک بارانی که به‌دست فرزندان ایران اسلامی، آن هم در قبال تعدی‌ای که از طرف این رژیم جعلی انجام شد، نشانه عظمت و پیشرفت و اقتدار ایران است.
کد خبر: ۱۱۶۲۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۹ 16 April 2024

به گزارش تابناک زنجان، علی اسماعیلی امروز (سه‌شنبه، ۲۸ فرودین ماه) در جشن عملیات «وعده صادق» که در آموزشگاه شاهد امام حسین (ع) ابهر برگزار شد، با اشاره به اقدام انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی، اظهار کرد: این حرکت غرورآفرین، عزت‌بخش و بازدارنده است.

وی با اشاره به تابیدن نور امید به دل مظلومان جهان با این عملیات ایران، گفت: این اقدام نه‌تن‌ها شادی ملت انقلابی ایران را به دنبال داشت، بلکه سبب شادی و عزت جبهه مقاومت و جهان اسلام، محرومان، مستضعفان و آزادی‌خواهان جهان شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با یادآوری اینکه با درایت و دوراندیشی مقام معظم رهبری همه وعده‌ها و برنامه‌های کشور در مدیریت جامعه اسلامی در راستای پایه‌ریزی و رسیدن به یک تمدن نوین جهانی پیش می‌رود، افزود: در جهانی به سر می‌بریم که قدرت‌های استکباری به‌دنبال دیکته کردن آن چیزی هستند که به نفع خودشان است.

اسماعیلی با بیان اینکه ایران امروز، نظم نوین جهانی نه‌تن‌ها قدرت‌ها را به چالش کشیده است، بلکه به‌عنوان یک کشور تأثیرگذار حرف‌های زیادی را برای گفتن دارد، اظهار کرد: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی که در سال ۱۳۴۲ پایه‌گذاری و در سال ۱۳۵۷ پیروز شد، کشور ما امروز تحت سلطه هیچ قدرتی نیست.

وی با توضیح اینکه در زمان جنگ وقتی ویرانه‌های بمباران‌شده شهر‌های خود را مشاهده می‌کردیم، سلاحی نداشتیم تا در مقابل عراقی که به وسیله ابرقدرت‌ها تا بن دندان مجهز بود از خود دفاع کنیم، افزود: به همت و تلاش شهیدانی مانند شهید طهرانی‌مقدم و بسیاری از افرادی که تأثیرگذار بودند صنعت موشک ایران پایه‌ریزی و رشد کرد به‌طوری که در پایان جنگ برد موشک ایران تا بغداد نیز می‌رسید.

اسماعیلی ادامه داد: ما همان کشوری بودیم که در زمان جنگ حتی برای سیم خاردار باید دست‌مان را دراز و از سایر کشور‌ها درخواست کمک می‌کردیم، اما امروز در جایگاهی قرار داریم که برای دفاع از تمامیت ارضی خودمان با تکیه بر نظام فکری خودمان پشتیبان همه مظلومان عالم هستیم. در مقابل رژیم جعلی صهیونیستی در روز روشن و با اعلام قبلی و با سر و صدا مرکز آن را مورد هدف قرار می‌دهیم و آب از آب هم تکان نمی‌خورد.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی در سال‌های گذشته در جنگ‌های متعددی که با اعراب داشت در هیچ جنگی بازنده نبود، ولی از زمانی که حزب‌الله و مقاومت در لبنان براساس تفکر انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت بی‌شک شکست‌هایش شروع شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه دیروز ما سلاحی برای دفاع از خود نداشتیم، ولی امروز به برکت متعهدان و متخصصان در جایگاهی قرار داریم که تعیین‌کننده در منطقه هستیم، گفت: این موقعیت عظیم، قدرتمند و اقتدارآفرین امروز ایران اسلامی در سایه فداکاری‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان ایران اسلامی، شهید حاج قاسم سلیمانی‌ها، شهید طهرانی‌مقدم‌ها، شهید رضی‌ها و شهید طارمی‌ها به ارمغان آمده است.

اسماعیلی اضافه کرد: ما برای اقتدار و عزت امروزمان خون‌ها نثار کرده‌ایم و ثمره خون شهدا سربلندی آینده‌سازان ایران اسلامی زیر پرچم مقدس کشور است و امیدوارم فردای ایران اسلامی که در دست تک‌تک دانش‌آموزان خواهد بود، آینده‌ای به مراتب قدرتمندتر، سربلندتر و عزت‌مندتر هم در علم و هم در جایگاه نظامی باشد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار