رییس کل دادگستری استان ایلام؛
رییس کل دادگستری استان ایلام گفت : دادگستری استان ایلام در شاخص تکریم ارباب رجوع در زمستان سال گذشته رتبه اول کشور و در فروردین ماه ۱۴۰۳ تا به امروز رتبه دوم کشوری را کسب کرده است.
کد خبر: ۱۱۶۳۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰ 22 April 2024

  به گزارش تابناک ایلام؛ علی محمدی بیان داشت : وعده صادق عملیات غرورآفرینی بود که نسبت به دشمن غاصب صهیونیستی تا به امروز، بی‌نظیربود، که این عملیات برگرفته از قدرت ایمان و مجاهدت‌های نیروهای انقلابی سپاه پاسداران و کلیه نیروهای مسلح بود

وی افزود : دادسراهای استان از حیث شاخص کم‌ترین موجودی مقام اول کشور و دادگاه‌های کیفری ۱ و ۲ نیز مقام اول کشوری را کسب نمودند.

علی محمدی مطرح کرد :موجودی پرونده‌ها در دادگاه‌های تجدید نظر استان، دادگاه خانواده، دادگاه انقلاب و دادگاه‌های حقوقی و کیفری در سال گذشته و به تبع آن رفع اطاله دادرسی کاهش چشم گیری یافته است.

وی ادامه داد : موقعیت و جایگاه برتر دادگستری استان ایلام از منظر شاخص‌های کشوری نمایان‌گر ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به مردم شریف استان است.

 سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام نیز  اظهار داشت :  امر قضاوت همانند عبادت است و کارکنان دستگاه قضایی با تکریم ارباب رجوع، اجرای عدالت و تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها به صورت شبانه روز تلاش می‌کنند که این تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته علاوه بر اجر معنوی باعث افزایش رضایتمندی مردم از دستگاه قضایی شده است./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار