کد خبر: ۱۱۶۴۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۵ 29 April 2024

تابناک خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، آئین افتتاحیه ساختمان معاونت عملیات پیراحفاری، روز یکشنبه 9 اردیبهشت‌ماه با حضور علیرضا دانشی، مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد.

مهندس دانشی در ابتدای این آئین بر ضرورت تجمیع واحدهای مدیریت‌ها در محل مرتبط به حوزه فعالیتی خود اظهار داشت: در نظر داریم که در سال جاری به قید فوریت ساختمان عملیاتی مناسبی در شأن پیراحفاری تدارک دیده شود و تمامی مجموعه پیراحفاری از خرمکوشک به این محل منتقل شود.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با اشاره به انجام اقدامات اثرگذار خدماتی برای رفاه کارکنان؛ بیان داشت: پیامبر اکرم می فرماید ( ان الله یحب معالی الامور) خداوند متعال کارهای والا و شریف را دوست دارد؛ بنابراین هدف‌های بزرگ داشته باشید زیرا اهداف والا با برنامه های صحیح و عظیم محقق می شوند.

وی با تأکید بر توجه به اجرای صحیح فرایند ساخت ساختمان واحدها به عنوان خانه دوم کارکنان خاطر نشان کرد: کارکنان واحدهای عملیاتی مظلومند، لذا وظیفه داریم که صدای این فرزندان پرتلاش باشیم.

مهندس دانشی در پایان افزود: اقدامات تحولی در حوزه ساخت و ساز و زیباسازی اماکن و ساختمان ها در این دوره کم نظیر بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار