رئیس هیئت اسکواش استان گلستان از برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» به میزبانی شهرستان گرگان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۵۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۵ 06 May 2024

به گزارش تابناک گلستان، اشکان اتحادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران به تشریح آخرین اقدامات هیئت اسکواش استان گلستان در خصوص میزبانی از مسابقات رده‌های سنی مرتبط با این رشته ورزشی پرداخت و اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته دومین دوره مسابقات اسکواش جوانان «گرگان‌جونیور» به میزبانی استان گلستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه گرگان به مدت پنج روز از تاریخ ۱۷ تا ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ میزبان این مسابقات خواهد بود، ادامه داد: رقابت‌های مذکور در خانه اسکواش گرگان واقع در کوی ویلاشهر، ویلای ۱۵ برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت اسکواش گلستان با اشاره به اینکه ۱۴۶ ورزشکار دختر و پسر از اقصی نقاط کشور در این مسابقات مهم شرکت خواهند کرد، افزود: رقابت ۶۸ ورزشکار پسر و ۷۸ ورزشکار دختر از ۱۵ استان در ۵ رده سنی ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷ و ۱۹ سال در این مسابقات که در تقویم کنفدراسیون اسکواش آسیا به ثبت رسیده، قطعی شده است.

به گزارش ایسنا، مسابقات بین المللی اسکواش «گرگان‌جونیور» برای نخستین بار در سال گذشته به میزبانی استان گلستان و شهر گرگان برگزار شد که استقبال خوبی از این دوره به عمل آمد.

در دوره نخست این مسابقات در مجموع ۲۳۷ ورزشکار از ۱۶ استان کشور حضور یافتند که ۱۰۲ نفر در بخش بانوان و ۱۳۵ نفر در بخش مردان با هم به رقابت پرداختند.

علاوه بر ورزشکاران جمهوری اسلامی ایران، ۱۵ ورزشکار نیز از کشور عراق در این مسابقات شرکت کردند که یک نفر در بخش دختران و ۱۴ نفر از آن‌ها در بخش پسران بودند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار