انواع بیمه‌های سازمان تأمین اجتماعی شامل؛ «خانه‌داری»، «مشاغل آزاد»، «دانشجویان»، «کارفرمایان صنفی»، «دختران خانه‌دار» و... است که فرزندان بالای ۱۸ سال و حتی بالای ۱۵ سال نیز با ارائه گواهی رشد از دادگاه، می‌توانند ماهانه با پرداخت مبلغ ۸۰۰ الی ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان با انعقاد قرارداد با این سازمان تحت پوشش بیمه قرار بگیرند و حال و آینده‌ی خود را تأمین کنند.
کد خبر: ۱۱۶۷۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۲ 15 May 2024

به گزارش تابناک مازندران، رئیس اداره تأمین اجتماعی شهرستان نکا در نشست تعاملی با اصحاب رسانه گفت: سازمان تامین اجتماعی به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین سازمان‌های بیمه‌گر کشور بیش از ۵۰درصد از جمعیت کشور و بیش از ۶۰درصد از جمعیت مازندران را تحت پوشش خود قرار داده است.

 

ماهانه با پرداخت ۸۰۰ تا ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بیمه تأمین اجتماعی شوید  

علی صفائی افزود: باتوجه به اینکه، در ایران تعدد صندوق‌هایی همچون؛ صندوق بازنشستگی «کشوری»، «نیروهای مسلح»، «فولاد» و... وجود دارد، اما در سازمان تامین اجتماعی، بیشتر؛ کارگران و اشخاصی که در مجامع خصوصی کار می‌کنند تحت پوشش بیمه‌ی تأمین اجتماعی هستند که دولت فقط نقش نظارت دارد و دخالت ندارد.

وی تشریح کرد: سیاست‌های دولت پس از انقلاب، باتوجه به منویات مقام معظم رهبری اینکه؛ «آحاد مردم باید تحت پوشش بیمه قرار بگیرند و با فرهنگ‌سازی‌هایی که در این زمینه شده است، خوشبختانه در این چند سال گذشته، مخصوصا در دولت آیت‌الله رئیسی شده است، افراد زیادی تحت پوشش «بیمه فراگیر» قرار گرفته‌اند، که در شهرستان نکا در بخش مشاغل آزاد، ۴ هزار و ۸۱۶ بیمه شده داشته‌ایم.

 

ماهانه با پرداخت ۸۰۰ تا ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بیمه تأمین اجتماعی شوید  

رئیس اداره تأمین اجتماعی شهرستان نکا با بیان اینکه، در کشورهای توسعه یافته برای بیمه شعار؛ «کسی که بیمه نیست زنده نیست» دارند، ابراز کرد: متأسفانه «تبلیغات بیمه‌‌ی سازمان تأمین اجتماعی» مغفول مانده است و خانم‌های خانه‌دار و اشخاصی که برای خود فعالیت می‌کنند و زیر نظر دیگران نیستند نیز، بخشی از مردم جامعه هستند و طبق سیاست‌های دولت، باید تحت پوشش بیمه قرار بگیرند.

صفائی اظهار کرد: رسالت سازمان تامین اجتماعی این است که همه مردم را تحت پوشش قرار دهد و ما به نوعی بازتوزیع افقی هستیم و از یک دسته از افراد حق بیمه دریافت و به دسته‌ای دیگر پرداخت می‌کنیم و همه اشخاصی که بازنشسته، بیمار و از کار‌افتاده می‌شوند و یا خود فوت می‌کنند، خانواده‌ و یا خودشان از این موهبت برخوردار می‌شوند.

 

ماهانه با پرداخت ۸۰۰ تا ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بیمه تأمین اجتماعی شوید  

وی بیان کرد: در آخرین جلسه کنفرانس بین‌المللی که در سانتیاگو شیکاگو برای تامین اجتماعی برگزار شد، گفتند: «تامین اجتماعی یعنی رهایی از احتیاج»، که در سیره نبوی و علوی ما بسیار مشهود است.

رئیس اداره تأمین اجتماعی شهرستان نکا خاطرنشان کرد: ما امروز گرد هم آمدیم تا به کمک شما اهالی رسانه در تبلیغات گسترده با ایجاد فرهنگ بیمه‌ای، اقشار مختلف مردم شهرستان را تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دهیم و بیمه مخصوص عده‌ی خاصی نباشد.

 

ماهانه با پرداخت ۸۰۰ تا ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بیمه تأمین اجتماعی شوید  

معاون اداره تأمین اجتماعی شهرستان نکا نیز ضمن تشکر از اصحاب رسانه اظهار کرد: در بیمه فراگیر، انواع بیمه‌ها به اشخاص معرفی می‌شود، که شما رسانه‌ها بازوی اصلی و توانمند در اطلاع‌رسانی به اقشار مختلف هستید.

رضائی گفت: انواع بیمه‌های سازمان تأمین اجتماعی شامل؛ خانه‌داری، مشاغل آزاد، دانشجویان، کارفرمایان صنفی، دختران خانه‌دار، است که فرزندان بالای ۱۸ سال و حتی بالای ۱۵ سال نیز با ارائه گواهی رشد از دادگاه، می‌توانند ماهانه با پرداخت مبلغ ۸۰۰ الی ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان با انعقاد قرارداد با این سازمان تحت پوشش بیمه قرار بگیرند و حال و آینده‌ی خود را تأمین کنند.

وی در پایان از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی خواست تا با اطلاع‌رسانی درست و کامل، آحاد مردم را تشویق کرده تا تحت حمایت بیمه‌ی تأمین اجتماعی قرار بگیرند.

گفتنیست: در پایان اهالی رسانه به بیان دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود پرداختند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار