استاندار ایلام گفت: بالگرد اورژانس هوایی برای خدمات رسانی احتمالی به زائران اربعین حسینی ، تا پایان هفته جاری در ایلام مستقر می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۷۵۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰ 19 May 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام نیا در دیدار با رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی کشور اظهار کرد: سال گذشته سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر زائر از مرز مهران تردد کردند و بیش از ۵۳ درصد کل تردد زوار در اربعین سال گذشته، از مرز مهران به ثبت رسید.

وی با قدردانی از خدمات سازمان اورژانس و فوریت‌های پزشکی کشور در برگزاری کنگره باشکوه اربعین‌حسینی، افزود: خدمات مجموعه اورژانس استان در طول سال و ایام برگزاری کنگره اربعین‌حسینی رضایت‌بخش بود که در این راستا از مجموعه اورژانس قدردانی می‌شود.

استاندار ایلام تاکید کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان و این‌که این استان گذرگاه عتبات عالیات و قطب اربعین است ضرورت داشت که بالگرد اورژانس هوایی برای خدمات‌دهی به مردم استان و همچنین اربعین به استان اختصاص یابد.

میعادی‌فر رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی کشور نیز در این دیدار با قدردانی از حمایت‌های استاندار ایلام از مجموعه اورژانس استان، گفت: به برکت اربعین‌حسینی، اقدامات خوبی در این استان انجام شده است و در حوزه اورژانس نیز در دولت سیزدهم در این استان اعتبارات خوبی برای خرید تجهیزات مورد نیاز اورژانس برای خدمات‌دهی به مردم استان و زوار در ایام اربعین اختصاص یافته است‌./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار