کد خبر: ۱۱۸۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۴ 27 October 2015
"برانکو ایوانکویچ" پس از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل ملوان در کنفرانس خبری اظهار داشت: خوشحالی‌مان را از پیروزی در این بازی ابراز می‌کنیم. این برد برای ما خیلی مهم بود چون تأییدی بر پیروزی قبلی ما در مشهد بود .با این سه امتیاز کیفیت خودمان و تیم‌مان را نشان دادیم.

وی با تأکید بر اینکه تیمش بازی سختی داشته و انتظار این بازی سخت را می‌کشیدند، ادامه داد: ملوان در جام حذفی هم 120 دقیقه مقابل ما سخت تلاش کرد و قدرتش را نشان داد اما تلاش بازیکنان ما، صبر و تحمل و شوقی که برای برد داشتیم ما را امیدوار کرد و توانستیم در پایان به برتری هم برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: این برد خوبی که مقابل ملوان کسب کردیم برای هواداران ما بود که باید تقدیم آنها کنم. شادی این برد خوب را در تهران با هواداران‌مان تقسیم می‌کنیم. باید بابت این پیروزی از بازیکنانم عاشقانه تشکر کنم که به خصوص در نیمه دوم بسیار زیبا بازی کردند. این برد هم دعوت بزرگی از هواداران پرسپولیس بود تا برای بازی هفته بعد ما که در واقع بهتر است بگویم برای دربی به ورزشگاه بیایند و از تیم‌شان حمایت کنند.

برانکو در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه بازیکنانش به خصوص "بن‌سون" باز هم در این بازی موقعیت خراب کردند و با این شرایط نگران دربی نیست که باز هم موقعیت‌های این تیم به هدر برود، گفت: حق با شماست اما بیشتر از این من نگران این بودم که موقعیت‌ها را تبدیل به گل نکنیم. طبیعی است که روی این مسئله تمرین بیشتری کنیم تا موقعیت‌ها را هدر ندهیم. "بن‌سون" هم در کنار گلی که زد، سه چهار موقعیت خوب داشت اما خوبی تیم ما این است که در طول بازی افت نمی‌کنیم و کیفیت‌مان را حفط می‌کنیم. با نظم خاصی بازی می‌کنیم و طبیعی است روی این ضعف‌مان هم بیشتر کار کنیم تا مشکل‌مان برطرف شود.

برانکو بار دیگر و در خصوص غیبت مهدی طارمی در این بازی تأکید کرد که خط خوردن وی از لیست 18 نفره فقط به دلیل مسائل انضباطی و دیر آمدن به تمرین بوده است و افزود: طبیعی است وقتی بازیکن دیر به تمرین می‌رسد، ناراحت و عصبانی شوم چون هر بازی برای من اهمیت خاص خودش را دارد. بازی با ملوان هم سه امتیاز داشت و برای من همان قدر ارزش دارد که دربی مهم است. بازی نکردن طارمی در بازی با ملوان هم یک تنبیه بود و به نظرم وی به اندازه کافی تنبیه شد و در دربی هم جزو 11 بازیکن اصلی ما خواهد بود.

وی اظهار داشت: همیشه گفته‌ام که بازیکنان خوب و یکسانی داریم. روی نیمکت هم تیمی خوب و قوی داریم. در آماده‌سازی قبل از بازی مقابل ملوان هم تصمیماتی اتخاذ کرده بودیم که اگر اتفاقی رخ بدهد، چه تغییراتی در ترکیب بدهیم. این را هم باید بگویم که حضور امید عالیشاه در ترکیب برای ما جای سؤال داشت، چون وی بیمار بود و با مسمومیت دستگاه گوارشی مواجه شد. باز هم باید به بازیکنانم بابت تلاشی که کردند تبریک بگویم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار