سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندرعباس، علت شکست تیمش برابرتیم کاله مازندران درهفته سوم رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور را مسمومیت غذایی بازیکنان این تیم در آمل اعلام کرد.
کد خبر: ۱۲۲۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵ 02 November 2015
 به گزارش تابناک هرمزگان، عبدالرئوف بستگانی شامگاه یکشنبه پس از شکست تیمش آلومینیوم المهدی هرمزگان برابر کاله مازندران در آمل به ایرنا گفت: متاسفانه تعدادی از بازیکنان ما در مدت حضورشان در آمل به علت مسمومیت غذایی که علت آن هنوز مشخص نشده ، شرایط بدنی مناسبی در بازی نداشتند و عملکرد آن نیز برخلاف بازی های گذشته ضعیف بود.

وی افزود: ازسوی دیگر سرمای ناگهانی هوا درآمل وتفاوت آب وهوایی بندرعباس درجنوب وآمل در شمال با اختلاف دمایی حدود 30درجه ای برای بازیکنان ما غیرطبیعی بود و بر روی عملکرد آنان کاملا تاثیرگذاشت.

سرمربی تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان با بیان اینکه نمی توان موارد یادشده را علت اصلی شکست برابر تیم کاله مازندران دانست، اضافه کرد: اما نباید از حق بگذریم که بازیکنان ما در مسابقه برابر کاله ، مانند دیدارهای گذشته نبودند واین در مسابقه مشخص بود.

بستگانی ادامه داد: این موارد ربطی به بازیکنان تیم حریف ندارد، تیم کاله دراین مسابقه درحضور تماشاچیان خودی خوب ظاهر شد ومشکل از تیم ما بود که باید دراین بازی بیشتر دقت می کردیم.
وی افزود: درهر حال باید این بازی را فراموش کنیم و به دیدارهای آینده توجه و بر روی آنها برنامه ریزی کنیم واز شکست برابر تیم کاله درس بگیریم.

وی اضافه کرد: در چنین شرایطی به مصاف تیم کاله رفتیم که دراین بازی عملکرد بی نقصی داشت و صاحب پیروزی شد.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران هم گفت: بازیکنان تیمش از شرایط دشواری که پیش بینی آن برای بازی با تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان شده بود، آگاه بودند و هوشیارانه بازی کردند.

بهروزعطایی پس از پیروزی تیمش به خبرنگار ایرنا افزود: خوشبختانه با اطلاعاتی که از بازی های گذشته نماینده هرمزگان در اختیار بازیکنان کاله مازندران قرار داده شد، شرایط بازی را به نفع تیم تغییر داده بود.

وی ادامه داد: هرچند در این مسابقه پیش بینی بازی سخت را برابر تیم هرمزگان داشتیم ، اما امید به پیروزی در بازی خانگی داشتیم.

سرمربی تیم کاله مازندران اضافه کرد: هرچه از بازیهای لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور می گذرد، بازیکنان کاله به هماهنگی تیمی ونظم خاصی می رسند که این مهم می تواند به کمک بچه ها دربازی های آینده بیاید.

عطایی افزود: از حضور و حمایت تماشاچیان آملی هم دراین دیدار که به خوبی از بازیکنان وکادرفنی تیم کاله مازندران داشتند، قدردانی کنم، چرا که آنان بخشی از این تیم هستند و حضور آنان برای تیم کاله یک افتخار بزرگ محسوب می شود.

تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان شامگاه یکشنبه درهفته سوم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور که درآمل برگزار شد، با نتیجه 3برصفرمغلوب تیم کاله مازندران شد.

شاگردان 'بهروز عطایی 'در تیم کاله مازندران با کسب مجموع 7 امتیاز درپایان هفته سوم این رقابت ها به رده دوم جدول 12 تیمی این رقابت ها صعود کرد.

تنها نماینده مازندران درمسابقات امسال لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در دو دیدارگذشته خود درهفته نخست درآمل تیم گوهرکویر زاهدان را شکست داد ودر بازی هفته دوم در ورامین مغلوب میزبان خود تیم متین صالحین این شهر شد.

تیم والیبال کاله مازندران در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور روز چهارشنبه هفته جاری میهمان تیم آرمان ورزشی اردکان یزد است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار