رسوايي اخلاقي سعودي ها ادامه دارد؛
پرونده جديد رسوايي اخلاقي خاندان آل سعود اين بار در لندن گشوده شد.
کد خبر: ۱۲۳۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳ 04 November 2015
تابناک بوشهر: شکايت زني در لندن که خود را همسر پنهاني ملک فهد پادشاه اسبق عربستان معرفي کرد چند ميليون پوند غرامت روي دست خاندان آل سعود گذاشت.

به گزارش آريا، پيتر اسميت قاضي دادگاه عالي لندن پس از شنيدن اظهارات و بررسي اسناد جنان حرب که خود را  همسر مخفي فهد بن عبدالعزيز، پادشاه اسبق عربستان، معرفي کرد ، به نفع او راي داد و  وارث ملک فهد را به پرداخت 23 ميليون دلار غرامت و انتقال سند دو دستگاه آپارتمان در لندن به نام وي محکوم کرد.



جنان حرب مي گويد در سال 1968 ( 1347 ) زماني که فهد وزير کشور عربستان سعودي بود به طور مخفيانه با او که 19 سال بيشتر نداشت آشنا شد و ازدواج کرد.

حرب که فلسطيني الاصل است اما تابعيت انگليسي دارد گفت: فهد قول داده بود تا پايان عمر به او کمک مالي کند.

وي افزود : در سال 2003 و دو سال پيش از مرگ فهد که به شدت بيمار بود، پسر او عبدالعزيز با او در هتلي در لندن ديدار کرد و به او اطمينان داد به وعده پدرش عمل مي‌کند و 12 ميليون پوند و دو دستگاه آپارتمان لوکس در لندن به او خواهد بخشيد اما هنگامي که خانواده فهد به قول هايي که دادند عمل نکردند او مجبور به شکايت شد.

به نوشته مطبوعات انگليس ، از فرزند ملک فهد خواسته شد در دادگاه حاضر شود اما او امتناع کرد و فقط در نامه‌اي مکتوب ادعاهاي حرب را تکذيب کرد.

جنان حرب که اکنون 67 ساله است مي گويد: چون از يک خانواده مسيحي است، خانواده فهد با رابطه آن‌ها مخالف بودند.

فهد در سال 1982 (1361) پادشاه عربستان شد و در سال 2005 (1384) درگذشت.

پرونده رسوايي اخلاقي شاهزاده سعودي در آمريکا    
پيش از اين نيز پايگاه اينترنتي اينترنشنال بيزينس تايمز از رسوايي اخلاقي يک شاهزاده سعودي در بورلي هيلز آمريکا خبر داده و نوشته بود وي به اتهام مصرف کوکائين و اعمال غيراخلاقي ازجمله همجنس بازي دستگير شده است.

اين پايگاه اينترنتي افزود: شاهزاده ماجد بن عبدالله بن عبدالعزير آل سعود، 29 ساله ماه گذشته به اتهام مصرف مواد مخدر و آزار شديد و غيراخلاقي سه کارگر زن و تهديد آنها به مرگ در خانه شخصي خود در بورلي هيلز بازداشت شده است.

براساس مدارکي که دادگاه عالي لس آنجلس در اختيار روزنامه ها قرار داده است، اين شاهزاده حتي تلاش کرده بر روي اين سه زن ادرار کند. زنان قرباني اکنون درخواست دريافت غرامت کرده اند.

بنا به اظهارات اين سه زن شاهزاده ماجد، پسر ملک عبدالله، پادشاه سابق عربستان به شدت الکل و مواد مخدري که معتقدند کوکائين بوده مصرف کرده است.

دادستاني لس آنجلس اتهامات مطرح شده ضد اين شاهزاده را به علت در اختيار نبودن مدارک کافي رد کرده است.

دستگيري شاهزاده ماجد زماني روي داد که خانواده سلطنتي عربستان در اوضاع حساسي به سر مي برند. گفته مي شود هشت پسر زنده از 12 پسر بنيانگذار خاندان آل سعود به دنبال برکنار کردن ملک سلمان، پادشاه 79 ساله عربستان و جايگزيني وي با احمد بن عبدالعزيز، برادر 73 ساله وي هستند.

در خصوص اين پرونده رسوايي اخلاقي خبرگزاري فرانسه هم گزارش داد، اين سه زن که هويتشان فاش نشده است، به دادگاه مدني عليه ماجد عبدالعزيز آل سعود، شاهزاده 29 ساله سعودي که اواخر سپتامبر آنها را به عنوان خدمتکار استخدام کرده بود، شکايت کردند.

آنها مي گويند شاهزاده سعودي آنها را مورد تجاوز و آزار جنسي قرار داده است.
بر اساس متن کيفرخواست، وقتي يکي از شاکيان از خواسته شاهزاده سر باز مي زند، شاهزاده سعودي به او توهين مي کند و در ادامه مي گويد، هرکاري که بخواهد مي تواند انجام دهد.

شاکيان همچنين اعلام کردند او را هنگام رابطه جنسي با يک مرد و استعمال کوکايين ديده‌اند.

وان فريش وکيل اين سه زن آمريکايي گفت: «ماجد عبدالعزيز آل سعود اين سه خدمتکار زن را تهديد و به آنها تجاوز کرده است؛ او همچنين اين سه زن بي گناه را تحقير کرده است."

روزنامه ديلي‌ميل نيز در گزارشي از عمل شنيع شاهزاده سعودي پرداخت و نوشت:  يکي از فرزندان ملک عبدالله پادشاه سابق عربستان سعودي در اقدامي ناشايست خواهان مشاهده همجنس‌بازي خود از سوي 3 کارمند زن شاغل در ساختمان مجللش در لس‌آنجلس شد.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از ديلي ميل ، شاهزاده «ماجد بن عبدالله» 29 ساله، يکي از فرزندان «ملک عبدالله» پادشاه سابق عربستان سعودي متهم به مجبور کردن 3 خانم شاغل در خانه‌اش در بورلي هيلز «محله اعيان نشين لس‌آنجلس» براي تماشاي همجنس بازي خود با مردي ديگر شد.

به نوشته روزنامه انگليسي «ديلي ميل» زنان شاغل در ساختمان 37 ميليون دلاري مجلل ماجد بن عبدالله شاهزاده سعودي حال با تعقيب قضايي اين مسئله قصد دارند پاي شاهزاده خلافکار سعودي را به دادگاه باز کنند.

به نوشته اين روزنامه انگليسي ، اين اتهامات ممکن است جنجال بسياري را براي شاهزاده سعودي ايجاد کند. اين در حالي است که در عربستان سعودي اعمال نامشروع و همجنس بازي حکم اعدام دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار