استاندار آذربایجان شرقی خواستار شد:
استاندار آذربایجان شرقی خواستار برخورد قاطع با عوامل و سازندگان برنامه پخش شده از شبکه دو صدا و سیما شد.
کد خبر: ۱۲۵۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴ 08 November 2015
به گزارش تابناک تبریز،دکتر اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی در واکنش به برنامه پخش شده از شبکه دو صدا و سیما اظهار داشت: مسوولان استان از جنس مردم، خدمتگزار مردم و همیشه در کنار مردم هستند.

وی افزود: در شادی مردم شاد و هنگام غم و اندوه آنها، شریک غم و آلام آنها هستیم و اگر شخصی، جریانی و یا گروهی خواسته و یا ناخواسته به مردم ما  قصد تحقیر، توهین و حقارت کند، مطمئنا اول شخص مقابل خود، ما را خواهد دید.

استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: از برنامه پخش شده از شبکه دوم صدا وسیما، بسیار متاسف و متاثر شدم، لذا در اولین فرصت، موضوع به معاونت محترم امنیتی و انتظامی وزارت کشور و نیز به معاونت محترم سیاسی وزارت کشور منعکس گردید و طی نامه ای رسمی، وزیر محترم کشور را در جریان ماوقع قرار دادیم .

جبارزاده اظهار امیدواری کرد تا مسوولان صداوسیما هرچه زودتر ابعاد مختلف قضیه را بررسی و نسبت به شناسایی انگیزه سازندگان این برنامه رسیدگی کامل نموده و با مسببین آن، برخورد قاطع به عمل آورند.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: در هر حال از طریق وزیر محترم کشور جناب آقای دکتر رحمانی فضلی تا حصول نتیجه پیگیر موضوع خواهیم بود.

به گزارش تابناک تبریز ،ماجرا از این قرار است که در یکی از آیتم های فیتیله به نام "هتل فیتیله ای" پدر و پسر ترک زبانی قصد ترک زودهنگام هتل را دارند و علت آن را نیز به صورت دست و پا شکسته و هم ترکی و هم فارسی بوی بدی اعلام می کنند که از اتاق آنها استشمام می شود.مدیر پذیرش هتل هم بعد از بررسی متوجه می شود که فرزند این مسافر به اصطلاح ترک زبان،به جای استفاده از مسواک از فرچه توالت برای شستن دهان خود استفاده کرده است و این بوی بد نیز از دهان این کودک متصاعد می شود.
اتفاقا محمد مسلمی ، فردی که نقش پدر این کودک ترک زبان را بازی می کند اصالتا آذری زبان بوده و بارها نیز این موضوع را اذعان کرده است اما این موضوع هم باعث نمی شود تا استفاده از تریبون صدا و سیما و سوءتفاهمی که در خصوص این توهین پیش آمده است از چشم مردم غیور آذربایجان و سایر ترک زبانان ایران اسلامی پوشیده بماند و قطعا این برنامه و سازندگان آن باید برای رفع موضوع پیش آمده اقدام جدی کرده و از این اشتباه نیز عذرخواهی نمایند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
تابناک باید این قضیه رو دنبال و پیگیری کنید...
جفریان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
آذربایجان سر ایران است ولی انگار کسی این واقعیت را نمیپذیرد. رهبرم آذربایجان باز محجور از دست جهالت هاست.
بنی فاضل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
آقای سرافراز از شما و مدیریتتون رهبری تقدیر کرد و از شما چنین انتظاری نیست. ضعف مدیریتی واضح است. مردم آذربایجان منتظر عذر خواهی شخص شخیص شما هستند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
کدوم برخورد قاطع، امام جمعه محترممان از یک برکناری جزئی در صدا و سیما تشکر میکنند به جای درخواست توضیح از این سازمان
یاسر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
برخورد قاطع یعنی چی مثلأ؟ یعنی تشکر از صدا و سیما یا درخواست توضیح و محکومیت مصوبین این امر؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
خداوند اشد برخورد را کند با این دشمنان انقلاب.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار