مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: سیلاب چند روز گذشته سبب خسارت 220 میلیارد ریالی به تأسیسات این شرکت در سطح استان شد.
کد خبر: ۱۲۷۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲ 12 November 2015
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: سیلاب چند روز گذشته سبب خسارت 220 میلیارد ریالی به تأسیسات این شرکت در سطح استان شد.

منصور کیاور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: شبکه‌های فاضلاب، خطوط انتقال آب، ایستگاه‌های پمپاژها و برخی مخازن شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه در پی سیلاب روزهای اخیر دچار خسارت شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه سیلاب به طور عمده بیشترین خسارت را در شهرستان کرمانشاه برجای گذاشته است، گفت: این سیلاب منجر به آبگرفتگی معابر و ورود آن به شبکه‌های فاضلاب شده که این موضوع هزینه‌هایی را برای شرکت آبفای به دنبال داشته است.

کیاور با بیان اینکه شبکه‌های فاضلاب سطح استان به گونه‌ای طراحی شده‌اند که گنجایش بار اضافی را ندارند، افزود: در این راستا ورود آب اضافی معابر به شبکه‌های فاضلاب منجر به سرریز شدن فاضلاب می‌شود.

وی با اشاره به عایق‌بندی کنتورهای آب گفت: با توجه به اینکه امسال با سرمای زودرس مواجه هستیم مشترکان شرکت آب و فاضلاب برای جلوگیری از یخ‌زدگی نسبت به عایق‌بندی کنتور و لوله‌هایی که در فضای باز قرار دارند اقدام کنند.

کیاور از تعویض 100 دستگاه کنتور آب خبر داد و اظهار کرد: این  تعداد کنتور در سال گذشته به دلیل یخ‌زدگی تعویض شدند و هزینه تعویض این گونه کنتورها که با دستکاری همراه باشد 70 هزار تومان است.

وی با بیان اینکه از طریق صدا و سیما و خبرگزاری‌ها اطلاع‌رسانی‌های لازم برای افزایش آگاهی مشترکان جهت جلوگیری از یخ‌زدگی کنتور و لوله‌های آب انجام شده است، عنوان کرد: در صورت بروز هر گونه مشکل مشترکان قبل از دستکاری کنتورهای آب با شماره 122 تماس بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار