فرمانده تیپ 40 ارتش گفت: تمام عزت، شرف و اقتدار این کشور و ملت ایران مرهون شهدایی است که بی‌ادعا در هشت سال دفاع مقدس از حیثیت این کشور دفاع کردند.
کد خبر: ۱۲۸۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲ 12 November 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امیر محمد مختاری‌فر صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری یادواره شهدای ارتش در اردبیل اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران اگر امروز به نقطه قوت، اقتدار و صلابت رسیده و تمام غرب و شرق را خاضع در برابر آرمان‌های خود کرده است، همه به واسطه دستاوردهای 36 ساله این انقلاب به ویژه ترویج فرهنگ ایثار و شهادتی است که به کشور ما صیانتی دو چندان بخشیده است.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس از همه اقشار اعم از ارتش، سپاه، بسیج و نیروهای انتظامی فداکارانه در دفاع از دستاوردهای انقلاب جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و بی‌محابا به جهاد فی سبیل‌الله علاقه پیدا کرده‌اند، گفت: با وجود اینکه احساس می‌شد ارتش علاقمند به حضور در دوران هشت سال دفاع مقدس نبود اما ارتشیان مجاهد از هر سرمایه خود گذشتند تا نشان دهند دلداده انقلاب، طریق امام و عزت این کشور هستند.

مختاری‌فر گفت: تمام عزت، شرف و اقتدار این کشور و ملت ایران مرهون شهدایی است که بی‌ادعا در هشت سال دفاع مقدس از حیثیت این کشور دفاع کردند.

فرمانده تیپ 40 ارتش با بیان اینکه ارتش شهدای فراموش نشدنی را تقدیم انقلاب کرده و از آزمون دشوار دوران دفاع مقدس با عزت تمام عبور کرده است، یادآور شد: در تجلیل و تکریم این شهدا و خانواده‌های آنها قرار است اواخر آبان‌ماه یادواره یک‌هزار و 180 شهید والامقام ارتش به میزبانی استان شهیدپرور و دارالارشاد اردبیل برگزار شود.

مختاری‌فر با یادآوری اینکه برای برگزاری این رویداد بزرگ تدابیر لازم اندیشیده شده و قرار است در استان اردبیل این یادواره با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به انجام برسد، تصریح کرد: ما از همه ظرفیت دستگاه‌ها در برگزاری این آیین معنوی استفاده خواهیم کرد و نسبت به فضاسازی مناسب، اسکان خانواده‌های شهدای ارتشی و برگزاری شایسته این یادواره به همراه تهیه و تامین بسته‌های فرهنگی و کتاب اقدام خواهیم کرد.

وی افزود: برگزاری این رویداد بزرگ معنوی و ارزشی می‌تواند وجهه استان اردبیل را در میزبانی چنین برنامه‌های معنوی افزایش داده و زمینه تغییر حال و هوای جامعه را به سمت انتشار بوی فرهنگ ایثار و شهادت و معنویت فراهم آورد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار