تمرین امروز تراکتورسازان در حالی در زمین چمن اختصاصی باشگاه برگزار شد که بازیکنان تیم به دلیل مشکلات مالی، در پی تحریم این نوبت از تمرین بودند.
کد خبر: ۱۲۸۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷ 13 November 2015

تمرین امروز تراکتورسازان در حالی در زمین چمن اختصاصی باشگاه برگزار شد که بازیکنان تیم به دلیل مشکلات مالی، در پی تحریم این نوبت از تمرین بودند.

 

به گزارش تابناک تبریز، این نوبت از تمرین سرخپوشان از ساعت 14 امروز (جمعه) در هوای سرد آفتابی تبریز آغاز شد.

 

*بازیکنان خارجی تراکتور، به علاوه محمدرضا اخباری و شاهین ثاقبی، غایبان تمرین امروز تیم بودند.

 

*در ابتدای تمرین، بازیکنان شروع به دویدن دور زمین کردند و سپس به دو گروه تقسیم شده و به تمرین پاسکاری پرداختند؛ در این بین توضیحات و دادوفریادهای آنتونیو اولیویرا جالب توجه بود و این مربی پرتغالی، مدام نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می کرد.

 

*در ادامه، بازیکنان در مساحتی کم، شروع به انجام بازی فوتبال کردند و گل های زیبایی را نیز در این بازی به ثمر می رساندند.

 

*کادر پزشکی تراکتورسازی در کنار زمین، با کری‌خوانی‌های جالبی به انجام بازی تنیس فوتبال پرداختند.


*سینا عشوری که با رفع مصدومیتش، به تمرینات گروهی بازگشته است، امروز بدون مشکل به تمرین پرداخت.

 

*این نوبت از تمرین سرخپوشان، پس از دو ساعت به پایان رسید و بازیکنان خودشان را سرد کردند.

 

*سعید آقایی که دوران خدمت سربازی اش در تراکتور تمام شده و ماندنش در تراکتور، منوط به توافق مدیران عامل دو باشگاه تراکتورسازی و گسترش فولاد است، پس از اتمام تمرین بلافاصله برای حضور در جلسه بین این دو مدیرعامل، راهی محل جلسه شد.

 

پس از پایان تمرین، محمد ایران‌پوریان از مشکلات مالی باشگاه گله کرد و گفت: در ابتدای تمرین امروز، بازیکنان نمی خواستند تمرین کنند و وقتی هم که مدیرعامل باشگاه به محل تمرین آمد، اعلام کرد که فقط با کاپیتان تیم حرف می زند.

 

وی افزود: متاسفانه اکثر بازیکنان ما سرباز هستند و نمی توانند حرف بزنند و اگر حرفی هم بزنند، اضافه خدمت می خورند، به همین دلیل من تنها مانده ام و نمی دانم با این وضع چه بکنم؛ همه ما دیگر کلافه شده ایم و امیدوارم وضعیت باشگاه بهتر شود.

 

گفتنی است؛ تراکتورسازان در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر، روز 29 آبان ماه در ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف سیاه‌جامگان می‌روند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار