معاون عمرانی استاندار قم:
معاون عمرانی استاندار قم توسعه حمل و نقل ریلی استان را مدنظر قرار داد و گفت: باید به توسعه حمل و نقل ریلی قم با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی استان اهتمام داشته باشیم.
کد خبر: ۱۲۹۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹ 15 November 2015
به گزارش تابناک قم، محسن بهشتی در جلسه تودیع مدیرکل راه و شهرسازی استان قم و معرفی سرپرست این اداره‌کل اظهار کرد: با وجود همه مشکلات مالی سعی کردیم پروژه‌ها را به نحو مطلوب اجرایی کرده و در راستای پیشرفت پروژه‌های در دست اجرا تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: مشکلات مالی اگر چه در مجموعه وجود داشت، اما اجازه ندادیم تا به پروژه‌ها آسیبی وارد شود و این امر در گسترش کارها اثربخش بود.

مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان قم گفت: تغییر مدیریت‌ها امری طبیعی است و نباید این تغییرها موجب شود تا کارها عقب افتاده و یا به گونه‌ای رفتار شود که آن شکوفایی لازم را نداشته باشد.

بهشتی با اشاره به موضوع ادغام دو اداره‌کل راه و مسکن تصریح کرد: ادغام این دو اداره‌کل کار مهمی بود و تاثیرات بسیاری نیز به همراه داشت و موجب توسعه و پیشرفت شد.

وی با بیان اینکه این حوزه از حجم عظیمی از فعالیت‌ها برخوردار است، اضافه کرد: بیش از 50 درصد از اعتبارات و پروژه‌ها در استان‌‌ها را ادارات‌کل راه و شهرسازی تقبل می‌کنند که نشان دهنده ظرفیت این اداره‌کل است.

مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان قم ادامه داد: قم در حوزه راه استثناء بوده و یک حجم توسعه‌ای در کارها دارد و به همین دلیل وظیفه مسئولان را در ارائه خدمات سنگین‌تر می‌کند.

بهشتی تصریح کرد: در استان قم سعی کرده‌ایم تلاش کنیم تا اداره‌کل راه و شهرسازی به عنوان دستگاه برتر استان باشد و به همین دلیل برنامه‌ریزی‌های ما نیز در این عرصه روز به روز باید بیشتر باشد.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های اصلی این نهاد ساماندهی ورودی‌های شهر است که در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و اقدامات گسترده‌ای نیز صورت گرفته است.

معاون عمرانی استاندار قم توسعه حمل و نقل ریلی استان را مدنظر قرار داد و گفت: توسعه حمل و نقل ریلی استان با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی قم باید مورد توجه قرار گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار