بوکسور باسابقه کرمانشاهی عضو تیم ملی بزرگسالان کشورمان گفت: برخی با شایعه پراکنی قصد ایجاد اختلاف بین من و مردم کرمانشاه را دارند اما قاطعانه اعلام می کنم در هر شرایطی خود را مدیون بوکس این استان می دانم.
کد خبر: ۱۳۰۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳ 17 November 2015
بوکسور باسابقه کرمانشاهی عضو تیم ملی بزرگسالان کشورمان گفت: برخی با شایعه پراکنی قصد ایجاد اختلاف بین من و مردم کرمانشاه را دارند اما قاطعانه اعلام می کنم در هر شرایطی خود را مدیون بوکس این استان می دانم.

فروتن گل آرا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: متاسفانه از زمان برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور که در ارومیه برگزار شد شایعه پراکنی های زیادی صورت گرفت و به نوعی برخی افراد با سوء برداشت از صحبت های من آن گونه که خودشان دلشان می خواست آن را تفسیر کرده و به خورد مردم دادند.

وی یادآور شد: بزرگ نمایی و تفسیر به رای برخی از آقایان که من به دلیل پول حاضر نشده ام برای تیم کرمانشاه در مسابقات بوکس قهرمانی کشور به میدان بروم باعث شد تا مردم فهیم کرمانشاه و علاقه مندان به ورزش طور دیگری به من نگاه کنند در حالی که حقیقت چیز دیگری است.

گل آرا گفت: خوب است تا مردم ورزش دوست کرمانشاه بدانند من هرگز به خاطر آنچه که مسائل مالی اعلام شده به استان و شهرم پشت نکرده ام بلکه همواره خود را مدیون بوکس کرمانشاه و خدمتگزار مردم عزیز آن دانسته ام.

قهرمان بوکس آسیا در ادامه افزود: من 14 سال است که سابقه عضویت در تیم ملی را دارم و 10 سال هم هست که در تهران زندگی می کنم اما هر زمان که به وجود بنده برای بوکس استان نیاز بوده با تمام وجود حاضر شده و به آن خدمت کرده ام تا بلکه مقداری از دین خود را ادا کرده باشم.

وی خاطرنشان کرد: در مسابقات اخیر قهرمانی کشور مسئولان هیئت بوکس صحبت هایی با بنده برای حضور در ترکیب تیم کرمانشاه داشتند و با وجود تمایل بسیاری هم که برای بازی در این تیم داشتم متاسفانه روزهای آخر به دلیل مسائل و مشکلاتی که ایجاد شد نتوانستم برای کرمانشاه به میدان بروم.

گل آرا تاکید کرد: با اینکه خیلی دوست داشتم برای تیم کرمانشاه در مسابقات قهرمانی کشور به میدان بروم اما میسر نشدن این کار دلیل نمی شود از دست هیچ یک از مسئولان هیئت ناراحت و دلگیر شوم چرا که خود را در جایگاهی نمی بینم که بخواهم از دست کسی دلگیر باشم.

وی در پایان و با اشاره به کسب مدال نقره در مسابقات بوکس قهرمانی کشور در ارومیه گفت: با وجود کسالت و بیماری که داشتم در این رقابت ها حضور پیدا کردم و به دیدار نهایی رسیدم ولی در این مرحله داور در قضاوتی ناعادلانه و در حالی که کاملا تحت تاثیر جو سالن قرار گرفته بود به سود حریف ارومیه ای قضاوت و وی را برنده اعلام کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار