با ارسال لوح سپاس؛
در قسمتی از لوح تقدیر آمده است: بدین وسیله از راهبری و همراهی جناب عالی در برنامه های آموزش و پرورش استان به ویژه برنامه عظیم پروژه مهر سال جاری، تشکر و قدردانی می نمایم و عزت و موفقیت روزافزونتان را در پرتو رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و برنامه های دولت تدبیر و امید، از حضرت احدیت مسئلت دارم.
کد خبر: ۱۳۳۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸ 23 November 2015
وزیر آموزش و پرورش با ارسال لوح تقدیر از مجید خدابخش، استاندار اردبیل بابت راهبری و همراهی وی در برنامه های آموزش و پرورش استان به ویژه پروژه مهر سال جاری قدردانی کرد.

به گزارش تابناک اردبیل، متن کامل لوح تقدیر وزیر آموزش و پرورش به استاندار اردبیل به شرح زیر است:


جناب آقای دکتر مجید خدابخش

استاندار محترم و رییس شورای آموزش و پرورش استان اردبیل

بدون تردید توسعه و تعالی پایدار جوامع بشری در پرتو پویایی دستگاه عظیم تعلیم و تربیت رقم خواهد خورد. این نهاد زیر بنایی و تاثیر گذار در راستای نیل به اهداف متعالی خود نیازمند عنایت، مساعدت و حمایت اندیشمندان و صاحب نظرانی است که چراغ هدایت اند و دل در گرو کمال، استقلال و عزت جامعه عزیز ایران اسلامی دارند.
بدین وسیله از راهبری و همراهی جناب عالی در برنامه های آموزش و پرورش استان به ویژه برنامه عظیم پروژه مهر سال جاری، تشکر و قدردانی می نمایم و عزت و موفقیت روزافزونتان را در پرتو رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و برنامه های دولت تدبیر و امید، از حضرت احدیت مسئلت دارم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار