ساخت سه پارک بزرگ 500 هکتاری، 700 هکتاری و یک‌هزار هکتاری و نیز احداث هفت درصد فضای گردشگری مانند هتل و رستوران و تله‌کابین و فضای بازی در ارتفاعات شیراز صورت می گیرد.
کد خبر: ۱۳۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴ 13 March 2015

غلام‌مهدی حقدل در مراسم نهال‌کاری شهرداری شیراز اظهار داشت: چند روز پیش کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی این شهر تکلیف کرد که سازمان فضای سبز ظرف چهار سال 13 هزار هکتار از عرصه ارتفاعات شیراز را که در اختیار شهرداری است با مطالعاتی که انجام می‌دهد به‌وسیله گونه‌های کم‌آب، دیم و بی‌آب درختکاری کند.

وی بابیان اینکه فضای اطراف شیراز نیز با این حجم درختکاری مفرح و زیبا خواهد شد، خاطرنشان کرد: بودجه این امر نیز به‌حتم اختصاص پیدا می‌کند که کار بزرگ و مهمی است و به‌یقین شکل خواهد گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز یادآور شد: همین امسال نیز سه ارتفاع مهم کوه نور، باباکوهی و بام شیراز که با کمک استانداری در اختیار شهرداری شیراز قرار گرفت تا با بودجه بسیار خوبی که در نظر گرفته‌شده ساخت سه پارک بزرگ 500 هکتاری، 700 هکتاری و یک‌هزار هکتاری و نیز احداث هفت درصد فضای گردشگری مانند هتل و رستوران و تله‌کابین و فضای بازی در این مناطق صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار