تفاهم نامه سه جانبه صندوق كار آفريني اميد ، صندوق های خرد و کوچک زنان روستایی و صندوق توسعه و سرمایه گذاری بخش کشاورزی منعقد شد
کد خبر: ۱۳۴۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸ 24 November 2015
به گزارش تابناک خوزستان؛ به منظور دسترسی زنان روستایی به منابع مالی رسمی و تحقق كسب و كارهاي پايدار و حمايت از افراد توانمند و كارآفرين در ايجاد كسب وكارهاي خرد، تفتهم نامه ای مشترک بین صندوق کار آفرینی امید، صندوق های خرد و کوچک زنان روستایی و صندوق توسعه و سرمایه گذاری بخش کشاورزی  منعقد گردید.

در این مراسم که با حضور
فرزانه مافی مدیر ملی پروژه تامین مالی خرد،دکتر داربی مدیرعامل صندوق توسعه و سرمایه گذاری بخش کشاورزی استان و مهدی امرایی مدیر صندوق کار آفرینی امید استان خوزستان و به میزبانی صندوق کار آفرینی امید برگزار گردید، مهدی امرایی با تشریح اهمیت حمایت از صندوق های خرد و کوچک زنان روستایی، از آمادگی این صندوق جهت حمایت از اشتغال زنان روستایی خبر داد.

 در این مراسم فرزانه مافی ضمن تقدیر و تشکر از حمایتهای صندوق کار آفرینی امید اظهار امیدواری نمودند بتوانند با تعامل و همکاری طرفین شاهد رونق کسب و کار زنان روستایی، باشیم.

 مدیر ملی بروژ تامین مالی خرد خطاب به  مدیریان صندوق های خرد و کوچک زنان روستایی  با اشاره به تجربه ارزشمند صندوق کار آفرینی امید در راستایی شناسایی فرصتهای شغلی و حمایت از اشتغال پایدار ، فرصت همکاری با این صندوق را بسیار ارزشمند خواندند.
   

انعقاد تفاهم نامه سه جانبه در صندوق كار آفرينی اميد خوزستان   
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار