در پی حمایت های استاندار از بخش کشاورزی؛
محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی از حمایت های استاندار اردبیل در بخش کشاورزی به ویژه در "تولید بی سابقه گندم در استان" تقدیر کرد.
کد خبر: ۱۳۴۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵ 24 November 2015
محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی از حمایت های استاندار اردبیل در بخش کشاورزی به ویژه در "تولید بی سابقه گندم در استان" تقدیر کرد.

به گزارش تابناک اردبیل، متن لوح تقدیر وزیر جهادکشاورزی به استاندار اردبیل به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر مجید خدابخش

استاندار محترم استان اردبیل

سلام علیکم
در سال مزین به شعار"دولت، ملت، همدلی و همزبانی" به فضل پروردگار متعال و هماهنگی کلیه دست اندرکاران به ویژه مشارکت کشاورزان سختکوش، شاهد تولید بی سابقه گندم در استان اردبیل هستیم. بدین وسیله از حمایت های ارزنده جنابعالی، صمیمانه سپاسگزاری و قدردانی می نمایم. با امید نیل به اهداف تعیین شده در طرح اقتصاد مقاومتی و افزایش ضریب خوداتکایی گندم، از خداوند منان برای جنابعالی و کلیه خدمتگزارن بخش کشاورزی آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون دارم.


محمود حجتی

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
لوح تقدیر مبارک اقای دکتر خدابخش استاندار بزرگوار و بااخلاق استان باشد آیا این افزایش تولیدگندم ناشی ازمدیریت بخش کشاورزی و حمایت ها بوده ؟یا ناشی از رحمت پروردگار با بارش بموقع درمناطق دیم وشمالی استان؟
با بررسی بخش مدیریتی کشاورزی استان فقط رئیس جهادکشاورزی استان عوض شده وجایش رابه آقای عدیل سروی مسئول جهادکشاورزی اردبیل داده وبقیه مدیران ومسئولین درجهادکشاورزی به فعالیت خودادامه می دهند در واقع مدیران و مسئولان جهادکشاورزی استان اردبیل همان کسانی بودندو هستند که دربخش قبلا"حضورداشته و دارند اگراین مدیران درافزایش تولیدنقش داشتند چرا در سال های قیل نتوانستنددرافزایش تولید موثر باشندیا نتوانسنتدامسال درقسمت های جنوبی استان ازجمله کوثر و خلخال تولیدگندم راافزایش دهند؟
یا اگرریاست آقای عدیل سروی درکوتاه مدت درجهادکشاورزی استان توانسته در افزایش تولیدگندم موثرباشد می توان این سوال را پرسید ایشان چند سال دراردبیل درکشاورزی مدیریت می نمودندچرا درآن مدت نتواستندتولیدات کشاورزی را در اردبیل از جمله گندم را بی سابقه افزایش دهند؟
بنابراین نتیجه می گیرم که در تولید بی سابقه گندم دراستان بارش به موقع باران و رحمت الهی موثر و نقش اصلی راداشته که باید سپاسگزار رحمت الهی باشیم و نبایدبدون دلیل درکشاورزی استان ازکسی قهرمان بسازیم واین افزایش تولیددربسیاری ازاستان ها اتفاق افتاده وکشورراازوارادت گندم بی نیازکرده هرچندکه درخریدگندم حرکت های خوبی توسط اداره غله وتعاون روستایی استان اردبیل صورت گرفت که جای تقدیروتشکرازمدیران این ادارات می باشد.
کارشناس کشاورزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
تحلیل خوبی ناشناس داده استاندارورئیس جهادکشاورزی درسال زراعی 93-92درمسوولیت استان حضورداشتندحمایت هاومدیریت های این مسوولین درزیادشدن گندم تاثیرداشته پس درآن سال زراعی تولیدگندم دراستان بایدافزایش می یافت درحالیکه زیادنشده است
همه اذعان دارندکه تولیدبیشترگندم دراستان ناشی ازباران به موقع می باشد
وقبول کنیم آقایان اکبرنیکزاد و عادل عبدایمانی استاندارورئیس جهادکشاورزی درسال زراعی94-93 بودندبااین بارندگی بازهم تولید بی سابقه گندم افزایش می یافت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
میزان بارندگی درسال 84 بر اساس امارهای مستند بیشتر از سال گذشته بود و میزان کشت گندم نیز بیشتر بوده چطور رکورد تولید بدست نیامده ودر زمان اقایان نیکزا و عبد ایمانی که 150 هزار تن تولید بوده است نابسامانی های خرید و صف های طولانی را فراموش نکرده ایم ایا منصفانه است که با جهت گیری های سیاسی زحمات اشکار و تدبیر جدی دولت را نا دیده بگیریم؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
در هیچ تاریخی تولید گندم استان اردبیل کمتر از 400000 تن نبوده است و در زمان اقای نیکزاد خرید حدود 180000تن شده بدلیل اینکه متولی خرید صنعت و معدن بوده نه جهاد کشاورزی و صف خرید هم ناشی از عدم همکاری غله که جزوء دستگاههای صنعت و معدن محسوب میشد بوده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار