مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل گفت: در هفت ماهه امسال بیمه ایران در استان اردبیل بیش از 561 میلیارد ریال خسارت به بیمه‌شدگان استان اردبیل پرداخت کرده است.
کد خبر: ۱۳۵۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۲ 26 November 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد اسماعیلی صبح امروز در جلسه اعضای شورای بیمه اردبیل اظهار کرد: عملکرد ما در سال‌جاری با خدماتی که به مردم ارائه کردیم بر اساس ارزیابی‌های انجام شده از سوی خود مردم رضایت‌بخش بوده است.

وی با بیان اینکه در هفت ماهه امسال 4 هزار و 600 فقره تشکیل پرونده برای بیمه شخص ثالث انجام شده است، گفت: خسارت پرداختی در این زمینه 337 میلیارد ریال بوده است که در رشته بیمه بدنه با تشکیل یک‌هزار و 162 فقره پرونده بیش از 33 میلیارد ریال خسارت پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل یادآور شد: در حوزه بیمه آتش‌سوزی 69 فقره پرونده تشکیل شده که خسارت پرداختی نیز در این حوزه بیش از 9 میلیارد ریال بوده است.

اسماعیلی بیان کرد: در بیمه مهندسی مسئولیت و حمل و نقل با تشکیل 183 مورد پرونده 22 میلیارد ریال در بیمه حوادث اعم از انفرادی، حوادث خانوداگی، وسایط نقلیه و کارکنان نیز بیش از 440 فقره تشکیل پرونده شده و 45 میلیارد ریال خسارت پرداخت شده است.

وی رقم پرداختی خسارت مربوط به بیمه عمر شامل بیمه عمر، خانه و خانواده، کارکنان دولت و پس‌انداز را با تشکیل 229 پرونده خسارتی شامل 4 میلیارد ریال پرداخت خسارت اعلام کرد.

مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل ادامه داد: در انواع بیمه درمان اعم از خانواده شهدا، جامعه ایثارگران، سازمان‌های دولتی و نهادهای مختلف طرف قرارداد با بیمه ایران در سال‌جاری بیش از 34 هزار و 889 فقره تشکیل پرونده در این حوزه انجام شده و رقم خسارت پرداختی نیز 111 میلیارد ریال بوده است.

اسماعیلی افزود: در مجموع بیش از 41 هزار و 572 مورد خسارت به ارزش 561 میلیارد ریال به خسارت‌دیدگان پرداخت شده که رقم قابل توجهی به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: تلاش ما بر این است تا فعالیت‌های ما به صورت کیفی به انجام برسد به طوری که ما تلاشمان بر این است تا در عرصه درمان که بیشترین پرداختی را داریم روش مکانیزه‌ای را به کار گیریم تا با حذف دفترچه بیمه با شناسایی هویت اشخاص در کمتر از 24 ساعت بدون مراجعه به بیمه ایران خسارت‌ها پرداخت شود.

مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل گفت: در این شیوه تمام بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها و مطب پزشکان موظف شده‌اند به بیمه‌شدگان طرف قرارداد با بیمه ایران ارائه خدمات کنند و بدون مراجعه به بیمه ایران خسارات آنها پرداخت شود.

اسماعیلی یادآور شد: طرح‌های مختلفی را در حوزه بیمه آتش‌سوزی، بیمه مهندسی مسئولیت در قالب بیمه مادر تخصصی به هموطنان ارائه می‌کنیم و امیدواریم یک فرایند مثبتی را در ارتقای پوشش بیمه‌ای خدماتی در سطح کشور شاهد باشیم.

وی در پایان سخنان خود عنوان کرد: سعی ما بر این است تا زمینه و فرصتی فراهم آید تا خدمات مطلوب‌تر و کیفی‌تر به هموطنان ارائه شود تا رضایتمندی آنها فراهم آید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار