رئیس پلیس راهور انتظامی استان کرمانشاه از اجرای طرح ویژه ترافیکی در کرمانشاه به هنگام بازگشت زائران اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹ 03 December 2015
رئیس پلیس راهور انتظامی استان کرمانشاه از اجرای طرح ویژه ترافیکی در کرمانشاه به هنگام بازگشت زائران اربعین حسینی خبر داد.

سرهنگ غلامرضا امیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: تدابیر لازم جهت برقراری نظم ترافیکی در استان کرمانشاه از روزهای گذشته آغاز و تا زمان پایان سفر زوار و تردد آنان از این استان ادامه دارد.

رئیس پلیس راهور انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به بار ترافیکی سنگین از مرز مهران به سمت کرمانشاه در ایام بازگشت زوار افزود: تمهیدات لازم در تمام بخش های راهور مستقر در  مسیرهای پر تردد از جمله حمیل، ماهیدشت و بیستون اتخاذ و نیروهای کمکی راهور مستقر شدند.

امیدی با اشاره به کنترل و هدایت مسیرهای ورودی و خروجی استان کرمانشاه در خصوص مسائل ترافیکی گفت: تعدادی نیروی کمکی راهور از مرکز برای خدمت رسانی به زوار در این استان مستقر شدند.

وی از برگزاری طرح ویژه راهور در شهرستان کرمانشاه به منظور برقراری نظم ترافیکی و خدمت رسانی به زوار خبر داد و بیان کرد: هماهنگی لازم با سایر نهادها از جمله سازمان اتوبوسرانی برای اعزام اتوبوس جهت جا به جابی زوار و نیز سازمان هلال احمر به منظور اسکان زائران به عمل آمده است.

امیدی تاکید کرد: تمام عوامل پلیس راهور استان کرمانشاه به صورت ۲۴ ساعت به منظور روان سازی ترافیک و برقراری نظم ترافیکی در مسیرهای بازگشت زائران حضور دارند.

این مقام انتظامی خواستار پرهیز از تخلفات حادثه ساز در مسیر بازگشت زائران شد و گفت: افراد از توقف بی جا در جاده ها خود داری کنند و با خستگی و خواب آلودگی در سطح معابر حرکت نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار